Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

mallanis skrev 2010-09-13 21:06:21 följande:
    Nej då men ibland missar man lite när man skriver, lättare när man diskuterar öga för öga ;)
    Jo jag har ju en chart och är det ingen höjning i morgon så är det bara att inse att det inte blev äl denna månad *suck*  Men jag tappade hoppet i morses när jag inte fick stegring.... men men det är bara att bryta ihop och komma igen ;)
    Ja, då får nån åka till den andre då å förklara hihi.

skumt att äl-testerna blev såpass positiva då (blev de lika eller starkare?) gick dem ner lika fort?

dem kanske kan göra så utan äl? eller så har du helt enkelt en väldigt sen äl släpp ändå? eller  en sen tempstigning? man kan spekulera länge i det.. men utgå att du haft äl och se va som händer.

Har du haft stegring o den e över så bör du kunna tro att de e över nu och invänta bim om ca 2v.
    Jag hoppas givetvis att de släppte. fortsätt tempa du, man vet aldrig!! =)
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Nyårs Prins 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon
    BejbyBoo skrev 2010-09-13 21:41:39 följande:
    Tack!
    Vi har inte försökt så länge än, så det är inte just det som är mitt stora problem. Jag har alltid haft mer eller mindre problem med lust och så. Så för mig har det här med barntillverkning alltid varit jobbigt. Jag vill ju ha barnet, men har svårt för själva tillverkningen. 
    jag kan säga dig att jag inte heller tycker det är speciellt lätt vid tillverkningen.. man bara Vet att man måste ha lusten och man Vet att killen måste komma... det blir verkligen en prestationsångest för honom när de måste ske...

de ja gjorde va väl att försöka komma på nå fyndigt, typ ta lite choklad på brösten och gå ner i bastun te x om man har tillgång.. eller duscha och be honom komma ner, eller ja, de gäller ju att göra de bästa utav de hela så gott man kan. Sen kan jag tillägga att de inte e så lätt kanske när de oftast kanske är killen som man vill ska ta initiativet  till mys.Å då försvåras de oxå.

Man får göra så gott man kan, båda två. Lycka till, jag känner på mig att snart kommer en flakez springa kring gravid härinne i tråden =)
  • PåvägMotSyskon

tror ja hade lite smått huvudvärk när ja fick + mw nu om ja inte minns fel =)

triss i prinsar =)))
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-14 10:05:36 följande:
    Jo det hade du hahaha

jaha du minns hihi, tur de ;)

hoppas elias sparkat nått nånting mer nu
    triss i prinsar =)))
  • PåvägMotSyskon
    BejbyBoo skrev 2010-09-14 19:38:52 följande:
    Ja, vi får hoppas det! Tack för dina positiva ord.
    Det var inte min mening att vara en surpuppa, men ibland är man bara inte på humör. Oftast låter jag bara bli att skriva då, men igår kände jag att jag ville säga något. Så. Inte mer allvarligt än så.
    Bjornis skrev 2010-09-13 22:29:09 följande:
    Min lust har också gått upp och ner under årens lopp och extremt mkt så när vi började bebisverkstan. Sista månaderna var det enbart sex kring äl med pre-seed som glidmedel. Visserligen var det ju bra när vi väl hade sex men det kom aldrig spontant. Så jag förstår dig. Är ju gravid nu men idag var faktiskt första gången vi hade sex på 179 dagar! Haha. På vår 2-åriga bröllopsdag.
    Åh, se där!! Grattis! Eller vad man nu säger?!
    Skönt att höra att jag inte är ensam. 
    ingen fara alls. ja får helt enkelt ignorera dina ord om dem blir för knasiga och fortsätta peppa =))

Nä'r har du bim nu?
    Theodor 2007 Dexter 2009 & BF - Nyårsprinsens =)
  • PåvägMotSyskon
    BejbyBoo skrev 2010-09-14 20:59:05 följande:
    Ja, gör så!

Jag inväntar fortfarande ÄL, vilket borde ske på fre eller lördag. Och då blir bim 30/9-1/10. 
    vad spännande. men du tempar oså så håller du lite koll o me äl-tester så märker man också lite när de e på g. Men hur som helst så kan man ju försöka ha sex varannan dag.

Om ja visste att stegringen var fre-lör så hade jag haft sex tor, lör sön (men bör räcka me tor o lör OM du vet me säkerhet att stegringen är dem 2 dagarna =)

Vi sexa såhär nu senast lör 10.e  tisdag 13.e o onsdag 14.e april. jag fick 2 dagar stegring i feb så ja lär säkert h haft stegring 13-e o sen 14.e , så man kan säga att det va5 dagar innan stegringen va över. sen 2 och 1 dagr innan stegrngen va över
  • PåvägMotSyskon
    Melitta69 skrev 2010-09-15 09:12:19 följande:
    Så då var äl över för denna gången . hoppas att det funka nu :)
    testa du me äl-tester?  hur sexa ni kring äl? nyfiken som vanligt =) ja skrev i inlägget ovan hur vi sexa kring stegringen o de funka =) håller mina tummar för Plus!!
  • PåvägMotSyskon
    miapia43 skrev 2010-09-18 18:31:26 följande:
    nä det gjorde jag inte. hihihii
    har du testat???

Nyfiken som en tok hur det går för er härinne!! man går ju o hoppas så att det blir lite härliga ++ för er =)

v26 idag!!
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-19 10:35:28 följande:
    Härliga grattis till vecka 26 Skål
    man tackar och bockar =)

Miapia. kolla på hemsidan där folk lägger in tester så kan du jämföra med ditt.
    Ja har aldrig nånsin fått smalt streck på cb, de gånger ja testat.
    Endast supersvagt brett och starka streck på cb. Du får hålla ut och hoppas tempen e fortsatt hög samt testa dig igen i övermorgon kanske?
  • PåvägMotSyskon
    miapia43 skrev 2010-09-19 22:32:27 följande:
    vad hittar jag den sidan?
    jag kommer inte ihåg sidans namn exakt, det är nått i stil med  "tester" streck" eller liknande, men många på fl brukar veta om den, så om nån härinne vet vilken jag menar så kan ni länka.

Det är ju bilder på massa tester (olik) innan bim o efter bim.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*