Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

3 barns mamma84 skrev 2010-11-23 11:30:45 följande:
    Nu längtar jag bara 7 dagar kvar till avglrandet i mitt och sambons liv.
    Det är så jag ska på Tillväxtultraljud 30 nov kl 12.30 redan då blir det att avgöra ska han ut nu eller ska vi vänta
    Är i vecka 37+6 alltså vecka 38 då
    Det kommer gå jättebra gumman,, åh när ja läser båda dina inlägg så blir ja rörd... du KANSKE får eran son då... lämnar mig i väntans tider, men jag är ju iof inte så långt efter.. men de e känsligt detta när de närmar sig..  Försöker verkligen njuta av magen, men det är inte lätt när man har 2 småttingar sen innan..  SOM vi längtar, å kul o se hur barnen reagerar över sitt nya syskon... GUD.. det är inte långt kvar.... på torsdag gör jag troligen mitt sista arbetspass 7-16.30.. sen blir de troligtvis hemmavistelse tills tul som är 1-2v innan nyår. Dvs om 3-4 v på lördag... då vi troligen gör hinnsvepning, som starta min förra förlossning...

Åh nu spelar lugna favoriter "whitney houston med låten " i have nothing" den e ju så fin.... känslig  för låtar jag Obestämd
    ♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-23 12:44:06 följande:
    Ska man lyssna på sådan romatiska gråtade låtar jora det är bara så mysigt att lyssna på dem.
    Igår lyssnade jag på Jul låtar ''såg tomten kyssa mamma'' haha ja det var värsta spratlet i magen haha ja elias diggade muskin han är en julgosse redan

Vet du när min pojk kommit kommer din pojk med jag vet för du kommer inte få honom 31 dec utan 20-23 december han kommer att komma innan det vet jag bara
    Du har trotts allt två vilda killar hemma såklart Lillebror vill vara med då haha

Ja nu längtar jag på måndag kommer jag inte kunna sova alls kommer drarra i hela kroppen och vara så nervös.
    ja jag spelar ju musik så man får lite mys härhemma innan man häjmtar dem på dagis. o så kom den låten =)
    haha julgosse, ja de kan jag tro =) fint me jullåtar.
    ja, jag hoppas hinnsvep sätter igång, isf blir de ju innan.. men har ej fått kallelsen ÄN.. Grrr, nån vecka innan  lär väl va i dec nångång vill ha datum o räkna ner till liksom.. o va nervös som en gris :S
    hihi, vilda pojkar, ja de har du rätt i *ler* Dina busfrän lär ju också längta som en tok nu efter lillebror =)

Förstår att du e nervös, MEN om bebispojken inte är så stor som du/ni tror, avvaktar du då lite till?
  • PåvägMotSyskon

miapia. vet att man känner sig skraj innan, men ja hoppas det är ett plus, och hans ord låter lovande. smyger in med ett grattis till lyckad undersökning sålänge! =)

• PåvägMotSyskon
    miapia43 skrev 2010-11-26 16:35:44 följande:
    hej alla! ja jag hoppas att era grattisar ska stämma denna gång. jag kan ju säga att jag är så trött så jag knappt kan stå på bena. igår fick jag sån mensvärk så jag trodde det skulle komma hela tiden. men inget kom. har som mensvärk idag också känns som det rinner men inget än så länge. ja vi får se vad hcg visar på tisdag.
    Precis så hade jag nu sist, mensvärk och att de kändes som de kom o haft förut vid <graviditet, så jag tror verkligen på detta för dig nu!! =)
  • PåvägMotSyskon

miapia. här är mitt svaga pluss med cb, tyvärr slutade det med mf (vet inte om ja va innan bim eller så. kommer inte ihåg.

• PåvägMotSyskon

nu räkna ja lite, och jag tror jag testade 1v efter bim datumet. Jag hade ju bara haft 1 cykel då på 32 dagar  efter amningen från första barnet, sen blev de cykel 2 som ja testa mig på, sen så testade jag på min sons födelsedag som va 1v efter bim o de va så svagt.. så du behöver nog inte oroa dig. Jag har haft Superstarkt vid bim med cb, så de va ju ett mf för min del kan jag inse nu i efterhand (då ja får starkt annars tidigare) Hur dina cb reagerar vet jag ju inte.. men att du har svagt så innan bim är ju pos, för de e normalt. Ja tror nog du får starkare inom ett par dagar, de ökar ju rätt fort i början.

• PåvägMotSyskon
    miapia43 skrev 2010-11-27 12:19:02 följande:
    ja men annars fär jag ju svart på vitt när dom testar i blodet på tisdag
    oja, om du inte testar något med cb innan blodprovet så får du veta då. Spännande, hlåler tummarna
  • PåvägMotSyskon

vad tråkigt miapia. men som många säger, du har ett hjärta som tål mycket. Önskar dig lycka till

• PåvägMotSyskon

bytt tid idag hos spec mvc, Troligen så blir det om 2veckor tul & hinnsvepning om allt går som det ska..

Vill ja ha  tidigare tid så får jag ringa o kolla om de kommit in nån de dagar som är aktuell för hinnsvepning + tul.... hoppas på det.
    Snart är bebis här BabyHjärta

tänkte berätta lite bara =)

• PåvägMotSyskon
    yellow88 skrev 2010-12-06 17:12:33 följande:
    Ja, det känns ju som att man inte borde ha mens samma dag som man plussar :S Iofs hade jag blödningar i början av graviditeten med sonen, men inte riktigt så här tidigt tror jag.
    Här finns en länk där jag lagt upp testet, du får gärna kolla och skriva vad du tror :)
    iseeuglypeople.blogg.se/images/2010/gg-kopier...
    Jag kan säga grattis, det där är ett positivt test,. om så svagt. =)
    Du har en liten minibebis i magen din  
    Det är ju förskjutton rosa hihi.. =))
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*