Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Härinne går de bra ser jag =)
    tempa behöver man ju inte göra om man ä gravid., om man nu inte vill sse hur kurvan utvecklas såklart.

Men jag tycker de e svårt å se nå + på testet åt dig, o att göra dem omgjorda i paint är tyvärr inge bra alkternativ.. gjorde lika me mina som inte va positiva. Men de kan ju vara något åt dig för det. Vänta några dagar, helst till bim o testa igen då

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) prins 2007, Prins 2009 & Nyårs Prins 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2010-10-25 08:32:09 följande:
    Ser ingenting jag tycker du ska vänta med cb ett tag till
    samma här. Vänta om du e låghormonare. eller så tror jag inte det är något.. för vid bim bör man oftast kunna se rätt säkert. De bästa du kan göra är att ta ett med cb, dem är tillfärlitliga.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) prins 2007, Prins 2009 & Nyårs Prins 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon

Du ser Flakez, den kommer bara man har tålamod hhiihi, nu är de bara att hoppa på honom

vi sexa ju dagen innan ja fick stegring på testet o samma dag. (men ja har stegrat 2 dagar förut, ) så förmodligen sexa vi båda stegringsdagarna, BARA. så sexa iodag o imorgon, så är de nog väldigt garderat =)) se på mig v32 redan

• PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-01 21:44:01 följande:
    Eller hur hihi stort grattis till vecka 32 gumman det får fort
    japp =))
    tack så mkt, o grattis själv till morgondagens v 34 hihi =) fort som fasen går de, speciellt när du går in i nty vecka ons o ja lör, så känns de som 1vecka är nåra dagar bra hihi =)
  • PåvägMotSyskon
    BejbyBoo skrev 2010-11-02 18:25:11 följande:
    Positivt idag också, så jag ska försöka få med mannen till sovrummet. Tydligen är det fotboll på tv, så vi får väl se hur det går. :-/
    ni kan ju mysa innan fotbollen, eller efter. För han försöker väl med dig o få bebis? iblandk änns de krystat. Men de kan va denna gång som de går. Även om jag tror att du e garderad om ni har sex imorgon.
  • PåvägMotSyskon

bra sagt bjornis. de e så sant som du skriver!!!

man får panik själv när de blir totalt fel o de blir bråk.... de e otroligt lätt hänt.

Men som 2barnsmsmma sa så finns de tid, man får försöka me nått på nå sätt. Han vill säkert också lika mycket.. o pressen e inte kul o ha varken för dig eller honom.. Men vi alla förstår er situation, för vi har alla upplevt den..!

• PåvägMotSyskon
    BejbyBoo skrev 2010-11-06 09:47:08 följande:
    Hmm... kan man få en imp-dipp redan på dpo 4??
    www.fertilityfriend.com/home/1f7f38 
    de kan du absolut få!!! ja fick väldigt tidigt, dag 4 om ja minns rätt. kika på min ff så ser du =)))

Å mitt bf kunde INTE va tidigare än 4januari enligt mig.. MEN hon på rul sa att oavsett om du vet själva äl-dagen så kan det flyttas bf, allt beror på när ägg o spermie smälter samman o när de fäster då går de fort sa hon till mig. o gav mig bf Nyår... vilket är 5 dar tidigare än va ja nånsin kunde tro!! =)))
    ♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • PåvägMotSyskon
    BejbyBoo skrev 2010-11-06 12:54:56 följande:
    Hmm... jag kommer inte åt din ff-sida. Har du någon ny länk?
    du får sätta ihop länken som verkar bli delad. 

Ska se om ja kan kopiera in den hit
  • PåvägMotSyskon
    www.fertilityfriend.com/home/jaktenmotbebis3

man får klistra in hela ordet "jaktenmotbebis3" efter ff-länken, något måste ha hänt så den inte blir blåmarkerad.
  • PåvägMotSyskon
    jag hade aldrig tempat innan denna graviditet (2 tidigare barn) och ja han tempa 2 gånger tror jag innan jag blev gravid. Jag tempade när jag vaknade oavsett om de skiljde sig 1-2tim emellan. skrev in på ff och ff  och äl testade mig, skrev in de på ff, och sedan när ja fick + så sexa vi, o sedan drogs coverline och så gick det vägen. och ja har inte haft så speciellt regelbunden cykel efter amningen från förra barnet.. Jag tror de går lika bra ändå att se när äl skett (äl sker på äl test) och pricka in det ändå. DOCK kan ju lä-testerna gå åt lite, så ja körde me billiga tester som funka bra på mig
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*