Inlägg från: miapia43 |Visa alla inlägg
  • miapia43

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Kinderägg skrev 2010-10-13 22:48:48 följande:

Precis så där blev det för mig när jag planerade mitt tredje barn. Jag frågade en gynläkare om det då och han sa att jag antagligen hade haft två ÄL den gången. Tydligen så kan man släppa två ägg med 1-2 dagars mellanrum, låter konstigt tycker jag men läkaren borde ju veta. Hur som helst så blev jag gravid den gången.

tack för ditt svar kinderägg. trodde inte man kunde ha så. skönt att veta att det finns flera. så då är det bara att fortsätta ha sex nu då hihii.
    gubbem blir ju i alla fall inte ledsen.
  • miapia43
    Kinderägg skrev 2010-10-13 22:48:48 följande:

Precis så där blev det för mig när jag planerade mitt tredje barn. Jag frågade en gynläkare om det då och han sa att jag antagligen hade haft två ÄL den gången. Tydligen så kan man släppa två ägg med 1-2 dagars mellanrum, låter konstigt tycker jag men läkaren borde ju veta. Hur som helst så blev jag gravid den gången.

men vilken äl ska man gå efter då?. ff måsta ju bli förrvirrade hihihii
  • miapia43
    Bjornis skrev 2010-10-13 22:57:09 följande:
    Du skulle mkt väl kunna få stegring på tempen imorn och att ff sätter ut äl idag (alt imorn)... Som jag haft tidigare så kan jag ibland få tempstegring ett par - tre dar efter positivt äl-test så ska bli intressant att se vad din temp gör imorn!

Miapia: Ja, det var värst va knasigt du... Bara invänta nästa dags temp och se men låter ju som att det kan vara som kinder skriver. Att du haft 2 äl. Hoppas på twins då eller?
    ja det skulle bara fattas det också. hihiihi

den som väntar på något gott sägs det ju hihi
  • miapia43
    Bjornis skrev 2010-10-13 22:57:09 följande:
    Miapia: Ja, det var värst va knasigt du... Bara invänta nästa dags temp och se men låter ju som att det kan vara som kinder skriver. Att du haft 2 äl. Hoppas på twins då eller?
    roligt att se dig vännen. hur går det för dig? hur långt gången är du?
  • miapia43
    Bjornis skrev 2010-10-13 23:01:39 följande:
    Jo tack, det rullar på i galen fart. Vecka 31 imorn! Tyst Går hem från jobbet 4 november med full havandeskapspenning så ska bli skönt. Är lite trött nu.

Man blir alltid så härligt impad av dig och din mans sexliv Miapia. Vi har haft sex en gång sen ägglossningen i april! Det du!
    ja vi har ofta sex hihihi. men det är bra säger läkaren.

31 herre gud va tiden går fort. vet du vad deet är?
  • miapia43
    Bjornis skrev 2010-10-13 23:04:36 följande:
    Absolut! Önskar jag hade samma lust men nu har vi båda varit trött och jag är lite nojig så det är ju som det är...
    Japp, en liten kille väntar vi på. Och som vi längtar och väntar och nu går ju tiden rätt fort så snart är han ju här. Bf är 22 dec så räknar med att krysta till Kalle Anka!
    hihihi då ska jag tänka på dig när jag ser kalle. det vill man ju inte missa heller. är ju en tradition.
  • miapia43
    hej alla! nu är det jag som åker och köper ett test. hade inga hemma bara ältest. brukar aldrig få en glad gubbe på morgonurinen men det fick jag idag. så nu ska jag ha haft äl 2 dagar sedan paus 2 dagar och sedan äl igen. ringde cb och dom tyckte det var konstigt och sa att jag skulle ta ett gravtest. dm skulle skicka till mig men jag åker och köper också. kan ju inte hålla mig  nu hihihi
  • miapia43
    hej alla! idag har jag varit en stor testoman. jag har testat äl tester morgon middag kväll och alla får glad gubbe, testade till och med med bara 2 timmars mellan rum. det tog inga 3 min innan gubben kom upp. sedan har jag testat apolivia och fick svagt streck rfsu vanliga svagt streck och rfsu testa tidit ochså svagt streck. nu på kvällen så hittade jag tester från baby or not och testlagrets stavar. dom blev också svaga. men cb syns inget. så jag tror inte på dom svaga. väntar tills det syns på cb. men jag ska testa med äl imorgon också bara för skojs skull. blir inte klok på detta.

lägger in bilder imorgon.
  • miapia43
    hej alla! gick inte att få in en bild. doms syns knappt på bild. men jag kan ju säga att jag får fortfarande glad gubbe på ältest. så nu har jag haft pos på äl den  9 10 13 14 15 igår var det ingen gubbe. men idag vart det en gubbe igen. vet inte vad som händer nu. gravtesterna är inte starka heller. jag har väldigt ont i ryggen har haft det i snart 2 veckor. allt är så depprimerande just nu.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*