Inlägg från: miapia43
|
-
-
bim på lördag. vi ser strecket bra. svårt att få på bildCapiche skrev 2012-08-09 22:16:52 följande:miapia43: när har du bim? Du var ÄL+? Jag skymtar ett streck men det är om det är spök eller riktigt :) ta ett nytt test i morgon bitti!
-
det är ljustblått. grannen var här hon sa att det var blått. frågade henne eftersom man är rädd för spökstreckCapiche skrev 2012-08-09 22:20:06 följande:Är strecket blått eller grått?=)
-
hej alla nu kommer morgondagens tester. Kan det vara något. nu ser man på morgonen.
lite fundersam bara för tempen sjönk lite idag -
min temp ökade idag och jag vaknade med värsta illamåendet. detta
är mina tester idag. håll era tummar för min nu
-
ja hoppas verkligen att det stämmer. men svårt att få på bild. fast det är tjockt och blått streck. haft så i 4 dagar. så det får inte vara spökstreck. vi har ju hållit på i 4år nu. vore roligt för den 16 aug firar vi 5år.
-
vad tror ni? är mina tester för svaga.
morgondagens svårt med solen
redigerade lite
-
hej tänkte bara berätta att jag + svagt fortfarande. har fått en tid på gyn den 28 aug
ser ni något?
-
bim +8Capiche skrev 2012-08-19 20:13:40 följande:Ja jag ser. vad är du på nu ? BIM+ ?
Det borde stiga HCG halten var tredje dag.
-
Hej jag tänkte bara komma in och se hur ni mår härinne. Jag mår bra inget + ännu för min del. Men min kurva är fin denna månad i alla fall. Men den går upp och ner.
-
3 barns mamma84 skrev 2012-12-19 14:53:20 följande:Håller tummarna för ett snyggt efterlängtad + för dig
Tack vännen. Hur tycker du min kurva ser ut. Kram -
Hej alla. Jag råkade radera min kalender för januari månad. Hur får man tillbaka den.
-
Hej alla härinne. Har inte varit inne på ett tag men idag är jag här. Ville visa mina tester för idag och se vad ni säger. Gubben och jag står som fån och bara tittar. Kan det vara våran tur nu efter så många år....