Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Nej va trist Bengalen Hoppas att du får göra en kontraströntgen och att ni får hjälp. Kram

Sara - ser fint ut!!!

Bobofina - det ser väl bra ut!? Är det inte en impdipp då tror du?! Det tror jag

Tror faktiskt att min spekulation inte var fel alls!! Tempen har följt julikurvan - alltså på det stället då jag hade "förhöjningen", har lagt in chart overlay att det blir ÄL på dag 18 nu - visst ser det lovande ut iaf?! Har ÄL värk å idag fick jag MEGA mycket ÄL slem - shit, tror jag aldrig haft så mycket!! Dock så blir det inget mysande alls idag - makens tur att dra ut sin andra visdomstand (vi gillar sånt i den här familjen....) Men äl testet visade nada heller. Tror dock inte det blir utslag förens imorn eller på torsdag isf.

vi får väl se vad som händer! Skulle ju inte va helt fel med ÄL en vecka tidigare än vanligt!!

• Du och Jag ver2

Lövfallet - hoppas det går bra idag! Idsg gick tempen upp istf ner.... Så hoppas det betyder äl åå dag 19 ist... Har ju bara testatmed äl test igår å i förrgår, så hoppas vi inte missat nått!! Men äl fltyningarba kom ju inte förens igår å känner av mer å mer i magen... Få se vad dagens test visar.

• Du och Jag ver2

Hur har det gått Sara? Själv sitter jag i lekparken med toksvälld mage, rejäl äl värk - men fortfarande inga test som visar på äl, ingen temp som visar på det heller, brukar få jättedip då. Så, får nog vänta några dagar till. Har iaf rikligt med äl flygningar!

• Du och Jag ver2
    Kramlo - jag brukar också bli illamående mellan ÄL å BIM - fast har även varit det vid graviditeter!

Fia - välkommen tillbaka - hoppas du inte blir långvarig på den här sidan nu (tolka det rätt!!) Ja, säger samma sak här - här finns det inte ork till så mycket utöver bebisverkstan, tyvärr. Men kramar å pussar finns dte gott om i vardagen - å de är minst lika viktiga de! (ja, inte just om man ska bli gravid - men för att hålla kärleken vid liv!!)

Å nä, tyvärr har vi inte fått till det nått än. Maken drog ut sin visdomstand i onsdags, så har ju inte varit fit for fight precis. Men vi har planerat att börja imorn! Är "bara" på dag 19 idag, å in ingen tempdip har det blivit än (brukar vara nere under 36 innan ÄL) å ingen stegring - då har jag testat både vid 14 å 20 de senaste dagarna. Så ska testa strax! Vi kanske ska öva lite ikväll ändå kanske.... Mina planer var att ha lite riktigt mys idag el imorn - med champagne (som vi skulle druckit på båten i somras, men hade ju en liten kotte som vägrade sova...), å äta lite gott (ost å kex å sånt). Men, nu kan ju inte maken dricka nå när han går på värktabletter...

Sara - åh, håller tummarna riktigt hårt!! Hoppas så det går vägen!  Åskönt att du "bara" behöver vänta till spå måndag för att få reda på om det är kvar!! Låter lovande med bröstvårtorna - har haft så jag med endast vid graviditeter, inte vid tidiga mf!
  • Du och Jag ver2

Men! Fick lov att gå upp drygt en timme tidigare idag -blöjbyte. Tempen visade 36,0. Somnade om efter ett tag, tempade igen efter att ha sovit ca 2,5h, men två h senare än vanligt. Då var den 36,5!! Visst lär den tidigare vara mest rätt!?

• Du och Jag ver2

Ja, jag gör så. Har spekulerat lite till, tror inte äl blir förens på ons... Fast har haft ew, å då jätterikligt typ varannan dag, i en vecka nu! Nåja, vi kör igång ikväll oavsett vad testen visar!! Har du testat nå idag eller inväntar du måndagen? Tempen ser ju fin ut iaf!!

• Du och Jag ver2

Men du vännen, det där är ju solklara plus!!! GRATTIS!!? Stegring syns ju också, å en del får ju inte ens starkare än så! De gånger jag varit gravid har jag nog inte ens fått så starkt!! Grattis åter igen

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*