Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Lövet22 skrev 2011-03-05 17:16:15 följande:
    Varm i munnen ? Jag tror det beror på att mensen är på G.

Kalla mig testoman eller något men jag har bara ett testa kvar men 3 ägglossningstester.
    Ägglossningstestet jag gjorde i går var helt blankt, idag är det mer rosa. Jag borde ju haft ägglossning om man ser på min kurva.

Nu vill jag ha mensen så jag slipper fundera Skäms
    Inte för min del. Jag brukar som sagt känna mig varm i munnen vid o efter äl, sedan brukar den känslan försvinna när mensen kommer
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-03-05 17:23:59 följande:
    synd att du inte tog på morgonurin, får hoppas på att mensen håller sig borta nu då och ett plus kommer, men då blir det en oktoberbebis.
    Ja vi får väl hoppas det. Men det blir början på nov inte okt, den kommer komma isf
    telgebo skrev 2011-03-05 17:27:22 följande:
    Jag har märkt en skum grej, när jag ska få mens så svullnar en sak i munnen upp. om man känner längs med kinderna så har man som en liten flärp och den är alltid svullen dagarna före mens och nu när jag plussade inte alls, skumt och kanske bara jag som har det så.
    Jag känner ingen sådan flärp öht?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    telgebo skrev 2011-03-05 17:37:46 följande:
    ingen flärp i munnen!!?? Är du onormal kvinna?

Men en liten skytt funkar väl bra också
    Du menar på insidan vid kinderna eller? Har ingen flärp där iaf?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Kinderägg skrev 2011-03-09 18:15:26 följande:
    Ja man får verkligen hoppas på att gravidvågen sprider sig till oss som fortfarande är ogravida. Ska försöka få med mig mannen för en svängom i sängen ikväll igen, får skicka upp tonåringarna på övervåningen med en laptop och en film.
    Igår kväll när vi hade haft sex så ställde sig mannen helt plötsligt upp i sängen, tog tag i mina ben, lyfte upp mig och skakade mig. Nu jäklar ska dom väl få fart och kunna hitta rätt sa han, jag kan lova att jag skrattade, var inte alls beredd på att bli upplyft i benen.
    *asgarvar*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Hej tjejer! Hoppas allt är bra med er? Kikar bara in för att meddela att jag faktiskt inte har så jätte stor koll denna månaden i heller, på när jag har äl, vilket faktiskt är rätt skönt på ett vis.  Men går man efter flytningarna, så är det nog inom ett par/några dagar. Skulle gissa på sönd kanske? Men jag kör på som bestämt: guben får ta initiativen denna månaden, och så koncentrerar jag mig på viktminskningen ist. -1,1 kg denna veckan, och -4,1 kg totalt på 6v och 2 klädstorlekar mindre, är vad jag lyckats åstadkomma. Känns väldigt bra

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Lövet22 skrev 2011-03-19 06:59:02 följande:
    MiAmore, härligt att du gått ner så mycket Grattis

FF har flyttat min äl igen, jag ska alltså haft ägglossning för en månad sen Ja, ja.. just nu har jag sjukt ont i magen, drag ut i ryggen och ont när jag går. På kvällarna är det värst, när jag ligger i soffan känns det som livmodern är hård hela tiden. Vet inte vad det är men jag ska ringa gyn så fort jag får svar på min urinodling, stickan visade inget. Mina bröst ömmar massor särlsillt bröstvårtorna och brösten har liksom växt Men som sagt, vänta är nog det ända jag kan göra.

Tack

Nu har jag inte varit superaktiv här inne den sista tiden, så minns inte riktigt. Är du gravid? Om inte så låter det ju på din beskrivning som att du är det, iaf?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Vi 4: Jag trodde heller inte att jag skulle klara av att strunta i att tempa mig o räkna ut när äl borde vara, men har lyckats med det nu två månader på raken Dock känner jag ju av min äl bra dem flesta månaderna, så då är det rätt svårt att inte tänka på det *ler smått*
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*