• Saga09

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Min temp går ju som sagt oftast ner 1-2 dagar före mensen kommer så det här är inte normalt. Blöder även extremt mycket vilket inte heller är normalt för mig 

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Capiche: ja jag misstänker att det kan vara så för detta är inte normalt för mig :(. Nu ska jag bara ta det lugnt denna månaden och inte stressa - det kommer inte in ett test härhemma förrän till BIM nästa gång. Har ett 3 års kalas att planera inför så fokus kommer ligga där.

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Sådär ja... nu har jag tjurat färdigt för denna gången och kan iallafall se framåt Glad

Capiche: Kurvan ser ju jättebra ut - sen att det inte visar nåt på testet behöver ju inte betyda nåt... testa om nån dag eller 2 igen Flört

MiaPia43: Jag tycker mig se nåt på dina tester... hoppas att det stämmer för dig..

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Vi4: Ja... har fortfarande en del kramper men det värsta verkar vara över nu.... har ÄL ( om det nu stämmer ) den 20/8... har semester hela nästa vecka med så det känns lite bättre... fortfarande ingen jobbstress som kan förstöra.. Flört

Älskade Saga 090908
  • Saga09
    Capiche skrev 2012-08-12 10:04:08 följande:
    Det kanske är en Imp dimp :) 

Min temp däremot sjönk idag på ÄL+11.
    Känner inga symptom eller något.  
    Men du ligger ju fortfarande jättebra till på kurvan Glad det kan ju vara nåt tillfälligt bara.... inga symptom tror jag är bra symptom så oroa dig inte för det... många som plusar när de inte känner nåt och tror att det inte tagit sig..
    Älskade Saga 090908
  • Saga09
    Pillan2012 skrev 2012-08-12 09:24:52 följande:
    Idag störtdök tempen, redan på dag 7 :( Fan vad jag hatar min kropp. Detta var en gång av få månader som jag känt liiite hopp, haft stickningar och hugg i magen och mått halvdåligt både igår och imorse. Men nej, nu blev det inget denna månad heller.

I september väntar utredning.
    Kan ju vara en implantationsdipp -  vad spännande Glad en sån dipp har jag förstått inte alltid är negativ....
    Älskade Saga 090908
  • Saga09

Jaha så börjar ÄL tänket igen.. jag som skulle försöka koppla bort det lite.. nåja. Imorgon ska jag ta med dottern och titta på tårtor.. hon vill ha en figurtårta så vi får kika lite..

Älskade Saga 090908
  • Saga09

Ja eller hur? Min man säger att jag inte ska tänka så mycket men hur gör man när man inte kan rå för det?? Det kommer ju bara 

Älskade Saga 090908
  • Saga09
    Trixxy skrev 2012-08-14 07:53:20 följande:
    Hej, jag är ny på det här med tempning. Vi är inne på 9:e försöket att göra syskon.
    Men jag förstår mig inte på min temperatur!

Såhär såg det ut igår:

Och så här idag:

Varför sjunker plötsligt tempen? Och FF har tagit bort korset
    Att FF tagit bort korset så att säga beror med all sannorlikhet på att du inte haft en tempökning i 3 dagar... detta kan ju också då bero på att du vaknat lite annorlunda - för mig slår det ganska stort på 1 timma så då blir diagrammet lite missvisasande med.....
    Älskade Saga 090908
  • Saga09
    Capiche skrev 2012-08-14 08:18:41 följande:

För övrigt tog jag ett test i går som visade minus minus minus. Suck. Nåja bara ta nya tag.
    Slutade med progesteron krämen i går kväll så nu hoppas jag mensen kommer fort fort fort så man kan börja längta till ÄL :)
    (försöker tänka positivt)

Det är som skönt vi är ett gäng tjejer här inne som följer och peppar varandra. :)
    Vad trist att testet inte visa något Rynkar på näsan...
    Du har testat krämen en månad nu eller hur? Vad tycker du? Man börjar ju fundera i diverse olika banor här nu när det inte tagit så på så länge.... frustrationen växer.. haha Flört
    Älskade Saga 090908
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*