*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Min temp går ju som sagt oftast ner 1-2 dagar före mensen kommer så det här är inte normalt. Blöder även extremt mycket vilket inte heller är normalt för mig
Min temp går ju som sagt oftast ner 1-2 dagar före mensen kommer så det här är inte normalt. Blöder även extremt mycket vilket inte heller är normalt för mig
Capiche: ja jag misstänker att det kan vara så för detta är inte normalt för mig :(. Nu ska jag bara ta det lugnt denna månaden och inte stressa - det kommer inte in ett test härhemma förrän till BIM nästa gång. Har ett 3 års kalas att planera inför så fokus kommer ligga där.
Sådär ja... nu har jag tjurat färdigt för denna gången och kan iallafall se framåt
Capiche: Kurvan ser ju jättebra ut - sen att det inte visar nåt på testet behöver ju inte betyda nåt... testa om nån dag eller 2 igen
MiaPia43: Jag tycker mig se nåt på dina tester... hoppas att det stämmer för dig..
Vi4: Ja... har fortfarande en del kramper men det värsta verkar vara över nu.... har ÄL ( om det nu stämmer ) den 20/8... har semester hela nästa vecka med så det känns lite bättre... fortfarande ingen jobbstress som kan förstöra..
Jaha så börjar ÄL tänket igen.. jag som skulle försöka koppla bort det lite.. nåja. Imorgon ska jag ta med dottern och titta på tårtor.. hon vill ha en figurtårta så vi får kika lite..
Ja eller hur? Min man säger att jag inte ska tänka så mycket men hur gör man när man inte kan rå för det?? Det kommer ju bara