Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Neg äl test idag, så tar den svaga höjningen som att jag hade äl igår. Bim på sonens 2 års dag, hoppas det betyder lycka Skrattande

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Bubblamaj skrev 2010-12-26 11:33:27 följande:
    Det kommer märkas om ett par dagar! Det ser ju hoppfullt ut.
    Jag kanske borde testa glandin nästa månad om det kan korta ner tiden från mens till ÄL lite.
    Ja jag fortsätter "hoppa på guben" några dagar till
    Jag har ätigt apiforce också denna månaden,  så jag vet inte om det är tack vare glandinet eller apiforcen som jag fått kortare cykel denna månaden. Tror snarare att det är tack vare apiforcen, för att den ska ha den egenskapen sägs det, men har inte hört att glandinet ska göra det
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    PåvägMotSyskon skrev 2010-12-26 12:13:57 följande:
    härligt o höra. Det är säkert så att äl tiden är nu, och att äl troligtvis kommit igår/idag, då den e neg nu.. tror min ff visade äl dagen efter stegringen.. HMM, nu blev ja osäker.. men min chart markera ju ut äl, vet inte om de va precis när höjningen skedde eller dagen innan de röda strecket då höjningen skett. Måste kika =)

Men ja tror definitivt äl varit/är! =)) Så du brode va garderad.

Jag sexa såhär nu sist.

lör,tis ons
    Stegring har jag hafr 2 dar förut, men hade så få tester nu så ja gjorde äl-test varannan dag, SÅ mest troligt hade jag äl pos TIS ONS... men jag testade NEG MÅN, sexa tis som säkerhet då vi ej hade äl test för tis.
    Sexa ONS och ältesta då också med pos utslag.. så tror jag äl testet blev NEG torsdag.

Så sex 2 dagar i rad kring troligen 2 dagars stegring =)

Sexet från lördagen räckte nog inte till äl som skedde ca 4-5 dagar senare?? eller så va dem dominanta spermierna från tis&onsdagen =)

men de blev bebis iaf.. å nu är de 5 dagar tills Nyårs Bebis är beräknad =)
    Tack för ditt svar Hoppas du har rätt och att det verkligen är så att jag hade äl igår eftersom att jag hade pos äl test igår och i förrigår men neg idag.
    Lycka till på förlossningen!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Bjornis skrev 2010-12-26 14:42:09 följande:
    Äh! Här händer det inte nåt. BF enligt FF var ju igår och BF enligt RUL den 22:a. Tror dock FF stämmer bäst. Lite av slemmisen har börjat lossna (woho nåt iaf) och jag har lite fler sd än vanligt men inget som gör ont eller nåt. Tror det kommer dröja några dar till men förhoppningsvis inte 15 dar! haha.
    Den trivs visst bra i magen då Men nu kan den ju lika bra stanna i magen till den 1/1 åtminstone
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Bjornis skrev 2010-12-26 16:42:18 följande:
    Ja, men jag har ändå en känsla att han kommer komma innan det. Det vore lite typiskt liksom. Men å andra siden trodde jag att han skulle komma på julafton och det gjorde han ju inte så...

hehe, ja han kommer när HAN vill, helt enkelt

PåvägMotSyskon skrev 2010-12-26 22:12:09 följande:
    du kan ju ha äl idag eftersom det är neg test idag, så hade jag =) men oavsett så sexa ni ju lika som vi =))

Tack så mycket när han nu vill behaga o titta ut hihi

Ja jag får väl se vad tempen säger imorgon.

Min man måste ha ätigt något väldigt stimulerande eller något sådant denna helgen.. Jag kom hem från jobb för en stund sedan, och då kommer han ner, pigg och glad och ger mig en lång varm kram o säger "jag vet inte varför, men av någon anledning är jag väldigt kåt".. Jag var ju inte sen att haka på så klart Så TRE dagar på raken har vi fått till det nu! (varav det är guben som tagit initiativet till två av dem)  Det lyckades vi nog knappt ens med innan vi fick barn Så nu har vi verkligen täckt upp det ordentligt denna månaden

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Så där ja, nu har jag haft äl enligt ff också Enligt den i fredags, men tror snarare på i lördags då jag ju mådde så illa och hade en dov mensvärk

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Bubblamaj skrev 2010-12-27 18:38:58 följande:
    God kväll! Idag började jag på riktigt testa med äl-stickor. Kollade iofs nån dag efter mens för att se hur neg skulle se ut, folk säger ju att det.alltid blir lite utslag. Lite starkare var det idag o jag räknar med att äl kommer typ på fredag. Bor hos föräldrarna hela veckan men det ska inte få hindra Nu vill vi ha barn!
    Lycka till på fred
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Imorgon åker vi iväg till Lalandia för att fira nyår där, kommer hem den 2/1. Så jag passar på och önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!!

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Hej tjejer! Nu är vi hemma från några underbara och minnesvärda dagar på Lalandia i Danmark. Åkte i torsdags och kom hem nu för ca en timme sedan. Milo fullkomligt ÄLSKADE att bada där och var nästan helt orädd! Något som överraskade oss båda positivt. Han har inte varit så förtjust i att bada på badhus tidigare nämligen.

Har Bim på fred och har fram tills igår haft ovanligt lite flytningar. Dem började öka i mängd igår. Något jag där emot har ovanligt MYCKET av, är finnar. Det har poppat upp finnar lite här o var både i ansikte och på överkropp. Inte speciellt roligt alls faktiskt. (men är det pga graviditet så står jag självklart ut med detta ) Förutom detta så har jag dem vanliga symptomen; bröst som värker, mage som känns svullen på kvällarna och lite molande värk här o där. Vet inte vad tempen ligger på eftersom att jag inte tempat mig när vi varit iväg. Ska bli spännande att se vad den visar imorgon bitti.

Hur är allt i tråden annars? Har det blivet några plus?

♥Milo 090107♥
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*