*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Neg äl test idag, så tar den svaga höjningen som att jag hade äl igår. Bim på sonens 2 års dag, hoppas det betyder lycka
Neg äl test idag, så tar den svaga höjningen som att jag hade äl igår. Bim på sonens 2 års dag, hoppas det betyder lycka
Undrar hur det gått för Bjornis? Hon hade ju bf igår?
hehe, ja han kommer när HAN vill, helt enkelt
Ja jag får väl se vad tempen säger imorgon.
Min man måste ha ätigt något väldigt stimulerande eller något sådant denna helgen.. Jag kom hem från jobb för en stund sedan, och då kommer han ner, pigg och glad och ger mig en lång varm kram o säger "jag vet inte varför, men av någon anledning är jag väldigt kåt".. Jag var ju inte sen att haka på så klart Så TRE dagar på raken har vi fått till det nu! (varav det är guben som tagit initiativet till två av dem) Det lyckades vi nog knappt ens med innan vi fick barn Så nu har vi verkligen täckt upp det ordentligt denna månaden
Så där ja, nu har jag haft äl enligt ff också Enligt den i fredags, men tror snarare på i lördags då jag ju mådde så illa och hade en dov mensvärk
Imorgon åker vi iväg till Lalandia för att fira nyår där, kommer hem den 2/1. Så jag passar på och önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!!
Hej tjejer! Nu är vi hemma från några underbara och minnesvärda dagar på Lalandia i Danmark. Åkte i torsdags och kom hem nu för ca en timme sedan. Milo fullkomligt ÄLSKADE att bada där och var nästan helt orädd! Något som överraskade oss båda positivt. Han har inte varit så förtjust i att bada på badhus tidigare nämligen.
Har Bim på fred och har fram tills igår haft ovanligt lite flytningar. Dem började öka i mängd igår. Något jag där emot har ovanligt MYCKET av, är finnar. Det har poppat upp finnar lite här o var både i ansikte och på överkropp. Inte speciellt roligt alls faktiskt. (men är det pga graviditet så står jag självklart ut med detta ) Förutom detta så har jag dem vanliga symptomen; bröst som värker, mage som känns svullen på kvällarna och lite molande värk här o där. Vet inte vad tempen ligger på eftersom att jag inte tempat mig när vi varit iväg. Ska bli spännande att se vad den visar imorgon bitti.
Hur är allt i tråden annars? Har det blivet några plus?