Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Bjornis skrev 2010-12-21 10:53:05 följande:
    Minns mest att jag inte märkte nåt alls och då la ner. Haha. Låter ju bra om du känner nåt iaf! hehe.
    Ja vi får väl hoppas att det betyder något positivt *ler* Känner dock inte av dem alls lika mycket som jag gjorde när jag åt dem månaden jag blev gravid med Milo. Då kände jag av dem RIKTIGT mycket dem första dagarna. Denna gången har jag inte känt av mer än att jag hade lite "ont" i magen första dagen, och sedan dess har det som sagt värkt till rätt bra vid äggstockarna till o från varje dag.

Jag har iaf INTE äl på G (äl-testade mig nyss), så min ovanligt låga temp berodde inte på att äl är på G iaf.
  • MiAmore

Vad tror ni om min chart? Någon som har lust att kolla? Har ganska bra "menskänningar" och känningar i äggstockarna idag. Utefter mina tre senaste cykler borde jag inte ha äl förens runt onsd nästa vecka, men å andra sidan har jag ätigt apiforce (och glandin) denna månaden, och det sägs ju kunna korta ner cykeln. Ska äl-testa mig om någon timme för säkerhets skull, men vore kul att höra vad ni "vana tempare" tror?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Ingen äl på G ännu enligt test. Men den är nog inte allt för många dagar borta, strecket var starkare idag än vad det var i förrigår

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    PåvägMotSyskon skrev 2010-12-23 17:58:57 följande:
    hoppas på starkt test inom superkort tid =) ni får mysa nu och njutaaa =)) så håller ja tummarna för ett stort o fint ++++ =)
    Tusen tack Skrattande Tänkte hoppa på guben imorgon
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    PåvägMotSyskon skrev 2010-12-23 22:05:21 följande:
    *tummen upp* =) låter härligt på jul o allt
    hehe, jepp!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Vet ni vad tjejor? Jag fick pos utslag på äl-testet idag på självaste julafton! Det måste väl ändå betyda något?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Bjornis skrev 2010-12-24 13:19:04 följande:
    Det hoppas vi på. Jäklar va tidig äl det blev. Kul!!

Ja den kom ovanligt tidigt.   Men, enligt tempen har inte ägget lossnat ännu. Ska ta ett äl-test nu om någon timme för att se om det fortfarande ger lika starkt utslag.
    Om ägget släpper idag så innebär det föresten att jag har Bim på min sons födelsedag

PåvägMotSyskon skrev 2010-12-24 14:27:52 följande:
    WOW, ja SA JU DE HOPPA PÅ HAN NU!! TJOHOOOOOOOOO!!!!!! =))))

GOD JUL PÅ ER ALLA!!

hihi Vi fick till det på morgonen Ska hoppa på han igen imorgon Tungan ute

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Uärk.. Så som jag mår ikväll hoppas jag verkligen att det är som jag har äl. Har en blandning av illamående o svag mensvärk. Fortfarande pos äl test idag men inte lika starkt som igår

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Bubblamaj skrev 2010-12-25 21:03:24 följande:
    Hoppas tempen stiger i morgon då! Ingen ÄL här på G än så länge. Och den borde inte komma än på en vecka.

Det finns ju flera tempare som har det lite spännande nu, hur är det med MiaPia, skulle vara kul att höra något!
    Ja jag hoppas verkligen det så att jag åtminstone mått så hela kvällen av en anledning. Vi fick iaf till det i sänghalmen vid middagstid idag, så vi har fått till det två dagar på raken nu. Så vi borde ha täckt upp det bra iaf. Hinner du ha äl innan året är slut tror du?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Min temp är fortfarande låg, men den höjdes med 0,1 grad i morse till 36,6. Vet inte om det ska räknas som att äl var igår eller inte. 36,6 är lågt som sagt, men den har legat på 36,3-36,5 hela veckan, har inte varit uppe i 36,6 på hela veckan. Så jag vet inte vad jag ska tro. Ska ta ett äl test om någon timme för att se om det fortfarande visar pos eller inte. Visar det inte pos borde jag ha haft äl igår. Eller vad tror ni?

♥Milo 090107♥
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*