*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Jag har iaf INTE äl på G (äl-testade mig nyss), så min ovanligt låga temp berodde inte på att äl är på G iaf.
Vad tror ni om min chart? Någon som har lust att kolla? Har ganska bra "menskänningar" och känningar i äggstockarna idag. Utefter mina tre senaste cykler borde jag inte ha äl förens runt onsd nästa vecka, men å andra sidan har jag ätigt apiforce (och glandin) denna månaden, och det sägs ju kunna korta ner cykeln. Ska äl-testa mig om någon timme för säkerhets skull, men vore kul att höra vad ni "vana tempare" tror?
Ingen äl på G ännu enligt test. Men den är nog inte allt för många dagar borta, strecket var starkare idag än vad det var i förrigår
Vet ni vad tjejor? Jag fick pos utslag på äl-testet idag på självaste julafton! Det måste väl ändå betyda något?
Ja den kom ovanligt tidigt. Men, enligt tempen har inte ägget lossnat ännu. Ska ta ett äl-test nu om någon timme för att se om det fortfarande ger lika starkt utslag.
Om ägget släpper idag så innebär det föresten att jag har Bim på min sons födelsedag
hihi Vi fick till det på morgonen Ska hoppa på han igen imorgon
Uärk.. Så som jag mår ikväll hoppas jag verkligen att det är som jag har äl. Har en blandning av illamående o svag mensvärk. Fortfarande pos äl test idag men inte lika starkt som igår
Min temp är fortfarande låg, men den höjdes med 0,1 grad i morse till 36,6. Vet inte om det ska räknas som att äl var igår eller inte. 36,6 är lågt som sagt, men den har legat på 36,3-36,5 hela veckan, har inte varit uppe i 36,6 på hela veckan. Så jag vet inte vad jag ska tro. Ska ta ett äl test om någon timme för att se om det fortfarande visar pos eller inte. Visar det inte pos borde jag ha haft äl igår. Eller vad tror ni?