*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Tegelbo: Ser ju fortfarande bra ut på kurvan, men tror att jag också hade varit orolig. Tror faktiskt att jag ska sluta tempa om jag nån gång skulle lyckas bli gravid..
Fick en medicin utskriven av läkaren idag, känns lite jobbigt att ta mediciner när man planerar barn men samtidigt behöver jag ju ha den. Det står inget på Fass om att man inte ska ta den om man försöker bli gravid men det känns ändå jobbigt. Någon som har erfarenhet av Klorokinfosfat ?
Usch nu börjar jag verkligen bli nervös inför morgondagen, jag som har längtat och sett fram emot den så länge. Det börjar gå upp för mig att imorgon KAN vara dagen då hoppet om ett sista syskon släcks och det känns verkligen jobbigt. Hela min kropp värker mer än vanligt, hjärtat slår dubbelslag oftare än vanligt, känner mig otroligt stressad, blir nog inte mycket sömn i natt skulle jag tro. Ni får gärna hålla en tumme för oss imorgon kl.9.
grattis smurfette77 !! :-d
Nyss kommit hem från första besöket på utredningen och jag känner mig mycket lättad. Mannens spermier var helt normala, mina blodprover var helt normala, äggstockar och livmoder såg också helt normala ut, inga fel kunde hittas. Det enda läkaren sa var att äggstockarna kan bli lite trötta efter 35 och kvaliteten på äggen kan bli lite sämre. Jag fick Pergotime utskrivet och så kommer jag bli kallad för spolning av livmoder och äggledare.
Känns otroligt skönt att allt såg bra, nu ska jag fira med lite träning och ikväll blir det hockey, imorse fick vi reda på att vi hade vunnit tre platser i "Myssoffan" till kvällens hemmamatch !!
miapia, det borde ju vara tabletten som drog ner tempen 0.2, så jag skulle nog discarda den, eller fylla i typ sleep deprived (så pricken blir vit), du sov ju inte 3h i sträck innan.
Kinderägg, så härligt att höra!!! Vad glad jag blev för din skull. Hoppas att lättnaden, pergon och spolningen gör susen. När är det eg. man får pergo utskrivet och vad är det den gör? Får kanske googla lite.
Smurfette, härligt! Roligt att få sitt allra första plus
Telgebo, nej det är kanske inte så lätt att få tag i någon bm innan, men försök att få fram oron när du kommer dit så att du kan få lite extra stöttning! Hoppas du känner dig bättre i morgon!
Trassel så trist, hoppas ni blir friska snabbt denna gång!
Håller tummarna för många fina tempar i morgon!