Inlägg från: BejbyBoo |Visa alla inlägg
  • BejbyBoo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

miapia43 skrev 2010-11-30 16:23:03 följande:
    hej alla! igår så började jag blöda men läkaren ville att jag skulle ta mitt blodprov idag i alla fall. men det var ingen graviditet på hcg så det är bara att ta nya tag.
    Nej, vad tråkigt... Beklagar verkligen. 
    ♥ Älskade, älskade lilla E. 28/12-08 ♥
  • BejbyBoo

MiAmore, svårt att säga. Ibland får jag en liten höjning första dagen efter äl, sedan ännu en två dagar efter. Du får nog helt enkelt vara tålmodig och vänta några dagar så sätter FF ut äl åt dig.

• BejbyBoo
    Bjornis skrev 2010-12-02 15:22:42 följande:
    Minnie69: Vad händer med din kurva? Inte så att du tagit nåt gravtest?? Ser ju oerhört intressant ut...
    Minnie är på semester!  Solig
  • BejbyBoo

Här har äl passerat och väntan på BIM (16/12) inletts. 
    Kom igen, kom igen, kom igen!!!!  

• BejbyBoo
    yellow88 skrev 2010-12-06 17:12:33 följande:
    Ja, det känns ju som att man inte borde ha mens samma dag som man plussar :S Iofs hade jag blödningar i början av graviditeten med sonen, men inte riktigt så här tidigt tror jag.
    Här finns en länk där jag lagt upp testet, du får gärna kolla och skriva vad du tror :)
    iseeuglypeople.blogg.se/images/2010/gg-kopier...
    Jag håller med Kinderägg!! Det där ser helt klart ut som ett positivt grav-test!!!
    Och att du blöder nu behöver inte betyda något, det är jättevanligt att ha en/några blödningar i början av graviditeten, särskilt vid tiden då du vanligen har mens.
    Spännande!!!  
  • BejbyBoo
    Yellow, hur går det? Några nya, tydligare test?

MiAmore, vad tråkigt att tempen sjunkit. Förstår att det känns surt.

Cizzicilia, ja, väntan kan ibland kännas oändlig. Men så skönt för er att veta att ni snart får hjälp. Hoppas att det leder till ett snabbt plus för er! 

Ego, här är det väntan på BIM. Är på 8 dpo och tempen har gått stadigt uppåt i etapper. Känns ju onekligen lovande, men vågar inte hoppas på något än. Jag har haft liknande temp efter ÄL förut, utan att det betydde något annat än att mensen kom. Men den som vill får gärna titta och kommentera!
    www.fertilityfriend.com/home/1f7f38 
  • BejbyBoo

Ja, det har känts lovande, men så idag på 9 dpo dök den plötsligt till 36,8! Så nu fattar jag ingenting igen. :-/

• BejbyBoo
    Kinderägg skrev 2010-12-11 15:47:08 följande:
    Flake Z: Kan bara hålla med om att det verkligen ser lovande ut men man vågar ju som sagt aldrig hoppas, man har blivit lurad av tempen många gånger. Inga andra symtom ?
    Både ja och nej.
    Har en hel del molvärk till och från och har varit obeskrivligt trött. Men det känns alldeles för tidigt att ha den typen av symptom (förutom värken då). Det känns på något vis inom mig, som att det är något på G. Men jag vågar inte tro.
    Vill så otroligt gärna. Men vem här inne vill inte det?!
    Kommer bli väldigt besviken och ledsen om mensen kommer på torsdag. 
  • BejbyBoo
    MiAmore skrev 2010-12-12 20:53:24 följande:
    Så var mensen här. *suckar* Är SÅ jäkla trött på detta nu. Vet att vi bara försökt i fem månader och att det inte är så länge, men jag ser framför mig att vi kommer få försöka lika länge denna gången som med sonen. Dessutom är det extra jobbigt när man ser vännernas och svägerskans mage växa o bli större och större.
    Ledsen vännen.
  • BejbyBoo
    Kinderägg skrev 2010-12-13 10:50:53 följande:
    Jag har fem egna barn och två bonusbarn. Många har åsikter om hur många barn vi har, många tycker att vi inte ska skaffa fler, ganska ofta får man höra, speciellt här på FL att jag som har så många barn inte hör hemma i planera barn-trådar eller i trådar för dom som har svårt att få barn. Folk tycker att jag borde visa hänsyn till dom som verkligen har svårt att få barn och som inte redan har barn. Mycket därför jag inte är så synlig i tråden, vill inte råka stöta mig med folk i denna tråd också.
    Jag hoppas innerligt att du inte stött på något sådant här i tråden!! Självklart är det jobbigt för dig också, även fast du redan har barn. Hmmpppfff!! Att någon ens orkar kommentera något annat!
    Blir sorgen över att man har svårt att få barn mindre och mindre ju fler barn man har då eller?! Suck.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*