Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
xgirl: hur går det med körningen? Har du fått vagnarna sålda?
am zandra: roligt att dutyckte det blev fint med möblerna känns helt underbart att få sån bra plats vid matbordet en jätteskillnad!! Det gamla köksbordet o stolar satte jag in i vardagsrummet så har vi det som extra och där får även barnen sitta och måla, dega osv Det nya köksbordet är förbjudet att göra sånt vid
usch jag vet att jag eg inte borde tänka så och att jag precis har börjat men ändå, är väl mitt självförtroende som jag kämpar med som gör att jag känner så här
Ena min lärare var (hon jobbar själv som avdelningschef på ena medicinavdelningen där jag var) var ju och hälsa på mig igår och det första hon ber mig om är att vara helt ärligoch säga hur min LIA varit och först tvekar jag till om jag ska vara helt ärlig men hon ville absolut att jag skulle vara det så jag berättade om min handledare och min lärare sa att hon hade sett det direkt på mig när vi sprang på varandra under första veckan jag var där jag blev helt ställd, är jag så lätt att läsa??!! som en jävla öppen bok...... hur som så kändes det ändå skönt att ha berättat för henne ch min lärare blev arg och sa att det var ett uruselt beötande jag hade fått och detkvittar hur stressad man är så SKA inte det gå utövereleverna!! Men så sa hon med glimten i ögat att personalen där verkade ha en fruktansvärt låg stresströskel
Hon frågade också om jag pga detta blivit avskräckt men jag sa att nej absolut inte jag har trots min handledare haft en jättebra LIA och trivts kanon med allt jag fick göra!! Min lärare skulle dock ta med sig det jag hade berättat till högsta chefen där och påtala detta med att handledarna verkligen måste ha tid för eleverna och att just den jag hade inte kanske borde ta sig an elever hädanefter!!
Vad jobbigt att det är sån berg och dalbana för dig just nu. Kanske kan varara för digatt få komma ut och göra lite annat! Hur funkar det för Dan o ha barnen? Hur känns det för din del nu?
Har du funderat mer om du ska börja plugga till hösten o läsa till lärare eller låter du det vara nu?
Evanor. åh snart är bebis här ju
men vad fan vilken otur ni har med allt nu vad snällt att din mamma kunde hjälpa till med så pass mycket pengar
Var på ny kontroll med agathon på barnhabiliteringen i veckan och han har kommit ifatt vad det gäller motoriken så det var ju positivt. Däremot så blir det ny koll till sommaren för han är fortfarande låst på högersidan i nacken så han vänder sig gärna åt vänster håll när han ska kolla bakom sig. Han vänder sig ju åt höger men inte så pass mycket som dom vill att han ska kunna göra och lägga huvudet åt sidan gör han inte för då stramar det i nacken så när vi tränar o gör så så tar det emot ganska mycket. Dessutom så har vi också märkt att när han har suttiten stund i sin matstol så verkar han bli stel i höfterna för han går jättesteltnär an sätter ner honom på golvet, verkar litesom att det låser sig i höfterna på honom!! Sjukgymnasten föreslog att vi skulle köpa en stokke stol så han kunde ha fötterna på ett stöd men shit dom är ju svindyra och går ju skitfort på blocket!!
Fick tillbaka mitt prov om lagarna i veckan också och jag fixade det med inte med toppresultat men jag klarade mig iaf, jag hade 92 rätt av 110 rätt så ja jag är ganska nöjd ändå med tanke på ämnet
Just nu är Uno med Filippa på pingistävling får se hur det går för henne