Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
snabbt inne har inte tid o sitta här eg men nu tog abstinensbesväret över
Ain: vilken fin tårta
suck nä starkt jobbat o vara så packad vid 22 men iofs så började det vid 17 och då både jag och uno sällan dricker så slår det väl till fort på honom
evanor: ja jag undrar oxå vad nöjjet är med o supa sig så full jag som har sån kräkfobi med har svårt att öht förstå att man utsätter sig för o bli så fullo sen spy
xgirl: menvad fint det blir och vilka smidiga "garderober" kanonbra ju.
hur är det med izza nu? vet inte om du skrivit på fejjan om det så dufår förlåta om jag missat i såna fall men jag hinner knappt med datan nu för tiden
vad roligtatt du gjort såna framsteg på KBT
am zandra: haha ja du man vänjer sig väl eller så har jag väl lärt mig o slå dövörat till när det gäller maken många gånger så därför som jag står ut
din stackare så mycket skit omkring dig hur ärdet med magen ochbäcken o rygg nu?
guuu det är så mycket med skolan nu men idag har vi hemstudier som jag redan är klar med,jag fuksade o började lite redan för några kvällar sen menkänner att jag vill ligga ett steg före utifall man blir sjuk eller som nu då barnen är sååå förkylda och alwin som hostar o har sig
evanor kan inte du berätta lite om ida och hur det blir när hon får förkylningar??? vi ska på mer utredning den 25 okt men jag vet inte om man ska åka till vc för o få denna förkylning o det dokumenterat eller hur man ska göra, tidigt i morse vaknade han av att han hade sån hosta och det gjorde så ont på honom
idaghade jag behövt ha barnen hemma då alla 4 små är krassliga plus jag och alexandra och även filippa men hade jag haft dom hemma så hade jag inte kunnat göra hemuppgifterna och vi MÅSTE klara 70% för o bli godkända så jag vill inte missa en massa känner mig så jäkla kluven och hade hellre velat ha barnen hemma nu men jag ska snart hämta dom och i morgon har uno tagit ledigt och är hemma med dom!! kan ni tänka er att han HJÄLPER TILL
utan o gnälla så fixar han middag hjälper till o klä barnen, åker på föräldramöten med dom stora skjutsar till träningar osv tror ni jag är chockad eller
kanske hjälpte o muttra på honom
på måndag är jag ledig från skolan eftersom uno ska ta bort dom där knölarna då och inte får köra bil så jag får åka med ska se om jag kan passa på och gå in på några ställen där och kolla Lia plats då har redan en plats på g här på VC som barnen går hos dom hade visst jättesvårt att få tag i folk så det vore ju perfekt