Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
ain: gu vad härligt det såg ut på hotellet ni ska till!!
vad kul med medeltisfestival
vad härligt med sovmorgon och att få hjälp av svärföräldrarna, lyx ju
pilea: vad god den tårtan lät som ni gjorde!!
håller tummarna för dig ikväll,det kommer gå skitbra ska du se
nä vi skippade marknaden maken fixade bilen istället eller ja det som gick o fixa iaf.
ja läget på huset jag länka till ligger kanonfint och en jättestor trädgård till, 7 rum och kök var det men som sagt ett enormt behov av renovering så i efterhand var vårt beslut att inte flytta dit nog bra ändå
njae agathon har vaknat runt 07 en morgon vakna han 04 men halvslumra till 05.50 sen men han somnar kanonbra där uppe trots att de andra springer o busar en stund innan dom somnar
xgirl: vad tråkigt att din helg inte blev så bra och att arvid blev dålig, hurär detmed honom nu?
am zandra: funderade på dig häromdagen och kände att du verkade lite off,är det något så vet du var jag finns!!
förstår dig ang Linn, gode tid jag får jaga agathon som en tok just nu han har ju lärt sig att ställa sig upp men han klarar inte av o sätta sigriktigt än så när han stått tillräckligt länge så blir han ju skitarg för att han inte kan sätta sig!! dessutom så försöker han klättra upp i soffan går utmed soffan och vardagsrumsbordet och nu om man inte vaktar honom så ärhan som en vessla upp i trappan och klarar av att klättra upp i den så vi har hittat honom halvvägs upp ett antal ggr grindjäveln till trappan är ju sönder SUCK dessutom så är han såååå frustrerad för att han inte kan gå och springa som sina syskon så det är ett väldans gnäll just nu från honom!!
mysigtmed lite besök mindre roligt ang dan fasen att han inte ens kan fixa det du ber honom om
usch i söndags em började min mage bli jättekonstig och det bullrade o körde o kändes som om någon drog med en kniv ibland och jag vågar knappt berätta vad som hände men det rann som vatten ur migkan jag säga så vid 2 tillfällen hann jag inte på toan fyy fan vadhemskt och pinsamt det var!! hela dagen igår mådde jagkonstigtoch magen var inte alls i form sen kom svägerskan med sin familj hit så vi käkade färskpotatis med sill och salladoch sen gick alla barnen(hennes är ju 18,15 och 12 år ochså våra stora) ner till hembygdsparken med de 4 små här på lite firande av nationaldagen!!
näähää skit nu lyckades agathon klättra upp i soffan själv
idag var det barnhab med agathon och hon kunde avboka läkarbesöket och ortopedbesöket för agathons del eftersom han lärt sig massor sen vi var där sist så nu blir det inte något mer besök förrens om 6 mån fick låna en gåvagn dock men jisses vilken traktor