Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Ain: ärligt så vet jag inte om dom räknar tiden med men det tycker jag dom borde göra för det finns ju dom som försöker i flera år utan att lyckas har förmig att det är 1 års tid och har inget hänt då så börjar dom väl nysta i det men eftersom syrran och hennes sambo lyckas bli gravida men inte behålla så säger dom 3 MF innan dom får en utredning. Hur som så har det diskuterats och dom kommer få hjälp nu!!
xgirl:skönt att få lite gjort kan du inte kommahit o hjälpa mig k'änner lite panik inför fotningen den 8 maj vill gärna få lite ordning tills dess
ja vi har varmluftsugn och det har jag aldrig tänkt på om man kan ha tomma plåtar stå där inne men jag skullenog ta ut dom har märkt i våran att man kan inte ha för tätt mellan plåtarna då gräddas det ojämnt så max 3 plåtar kan jag ha om jag sätter en plåt på botten och en i mitten och en högst upp annars är det bara 2plåtar jag kan ha samtidigt om jag inte vill sätta det för lågt eller högt i ugnen sen har jag märkt en skillnad på tillagningstiden oxå det blir klart mycket fortare!!
vad kul att du kan börja sätta in lite i köket nu och att du får hjälp av din mamma!!
usch ja det blev visst operation av syrran iaf, i morse såg läkaren inget foster längre på äggstocken och tänkte då skicka hemhenne men hon hade så ont så hon inte kunde sitta upp och nästa läkare som kollar ser ett foster som nu är 1,5 cm (igår var det 1,3 cm) så nu tog dom in henne på operation på emså jag får se om jag kan prata med henne ikväll eller i morgon bitti hon brukar bli dålig av o sövas menhoppas det kommer gå bra nu!!
måste ju berätta att agathon nu lärt sig att sätta sig upp själv och nu står han stadigt på alla fyra o gungar