Zandra: Men åh vad skönt att det löser sig med bostadsbidraget, och dessutom att Dan har bra chans till en lägenhet i Tierp. Vilken lättnad om ni slipper bo ihop så länge. Låter som att ni haft en fantastisk helg i Stockholm, jättemysigt!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Jo arbetsterapeuten bor alltså här tvärs över vägen, fast han håller ju till på vuxenpsyk på sjukhuset när han arbetar.
Glittrax: Usch, jag kan tänka mig att babysången var stressande, jag gillar inte sådana aktiviteter alls med att stå och trängas med massa andra och så. Barnkör låter ju kul, men lite jobbig tid förstår jag. Men lite skönt att man kanske kan lämna dem där och gå hem så länge.
Evanor: Vilken stressig vecka, så jobbigt när allt kommer på samma gång!
Det är förkylt här hemma, det är jag som blivit mest förkyld så jag har varit rätt hängig i helgen. Men idag är jag piggare.
Vad tycker ni om ifall era barn skulle leka med ett barn där allt ska vara väldigt mycket på det barnets villkor hela tiden? Typ "Gör du så så går jag hem," eller "Gör du så så vill inte jag leka med dig." Eller typ kommer och leker i 10 minuter och går sedan hem igen. Eller att hon och nåt annat barn kommer och leker en stund och sedan går de igen för att fortsätta leka nån annan stans utan att ens barn får följa med för att de har nån "bra" ursäkt? Hur ska man hantera det när ens barn trots det faktiskt vill leka med det barnet? Trots att det ofta slutar med att hon blir ledsen?