Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
am zandra: hahahah jag kan inte annat än skratta åt Linn och hennes påhitt atthon är så otroligt medveten oxå
och kan svara på det sättet hon gör
ja för tusan agathon är likadan vid blöjbyten och påklädning, fan rena dödsrullningarna som krokodilerna gör ju
härligt att du hade en sån må bra dag igår hoppas det fortsätter så!!
haha ja herregud jag menar vem sätter såna tider eg hade väl varit bättre och sätta 14.40 typ då han var lite förvånad att jag ringde hans mob
fasen igår kväll satt jag och åt gräddkola och tyckte det blev så jädrans hårt när jag bet och så kändes det som något vasst i munnen så jag börjar köra med tungan över mina tänder för o kolla vilken tand som gick nu då och fan det var tanden som jag fixade för 14 dagar sen hela baksidan av tanden låg i smulor i min mun
ringde tandläk i morse för det måste ju vara dåligt jobb av tandläk så det får dom fasen fixa igen och herregud jag får vänta ända tills 16 maj
eftersom jag "inte har ont eller kan känna smärta i tanden" men den är jättevass på baksidan och jag kan ju bara inte låta bliatt vara där med tungen
men fasen inte klokt att behöva gå så länge ju!! skulle jag få andra problem av tanden så skulle jagju återkomma men ändå
här är abbe inte pigg visserligen feberfri men han har så ont i sin hals så i morse bara grät han men jag fattar inte det för jag kan inte se att han är röd i halsen ens!!
"Jublar" ännu en natt som vi fått sova agathon var lite orolig vid 03.50 så jag började treva i hans säng efter nappen ochkänner hur totalt dyngsurt det är då har han kissat ner hela sig
trots att jag börja röja och tända sänglampan så fortsatte han sova i det kalla blöta
men jag väckte upp honom och bytte rent och bytte pyjamas o blöja och efter en flaska välling så somnade han om och sov ända tills 07
måtte det hålla i sig nu bara!!