undrar hur det gått med dig glittrax, har du fått barn än eller blir det inget påskägg med bebis i ännu?
.
barbamamma: haha har precis kommit på hur man inte är tillgänglig på chatten
. är något irriterad på Dan om kvällarna när han chattar medan jag spelar, spelen hänger ju gärna upp sig då så nu har jag kommitpå hur jag ska göra. vilka ilandsproblem jag har va
.
Ain: jaha så det var så det var, men då känns det ju nästan som att ni skulle kunnat göra vad som helst och ändå hade människan inte varit nöjd
. jag fattar inte varför hon inte bara sa att hon ville ha det senare, va är lixom problemet?? nä usch, vissa människor passar bra i offerroll så bry er inte om det!! kan ju hända att hon är väldigt sliten pga graviditeten så hoppas det löser sig sen iaf.
x-girl: frågade Dan ang ugnen och ja, man kan använda flera plåtar samtidigt (skulle jag vilja ha när jag bakar
), men däremot så trodde han inte det var så värst bra att ha flera tomma plåtar i ugnen ändå när man tillagar något där i.
va kul att köket blir klart innan påsk då
. va skönt att din mamma kommer över o hjälper till att städa
. roligt att Selma ville vara hemma, hade önskat Noah kunde vara sån, han kommer till att klättra på väggarna efter påsk
roligt att du hittade nya skor till Selma. har ju inte tänkt på det, men ja man kanske kunde sätta ut skorna på Tradera. får göra det i smyg för lillfia tycker ju om att bara leka med dem som det är
.
ååh herregud, om jag vetat att jag skulle få sitta i möte i 5 timmar totalt idag så hade jag nog inte stigit upp imorse
. vaknade med magkatarr o såklart feber så jag var lagom död imorse, men tänkte iaf ta o gå till nätverkshuset så min kontaktperson blev helt chockad när hon såg mig så sjuk o jag kunde knappt gå. men jag ville inte bli misstrodd någon mer gång
. hon bad iaf om ursäkt om vad hon sagt förra samtalet när jag var sjuk,hon har inte förstått hur dåligt jag mått. det var dessutom en del som blev sagt och uppklarat och de är nu inne igen på att försöka få ihop ett schema hos oss. men så ska jag få gå till beroendeterapeuten som jag känner förtroende för o prata om min barndom.
jag hann bara slänga i mig lunch imellan mötena så gick vi iväg till barnhabiliteringen. tyvärr var Linn övertrött och vägrar sova i vagn så hon var helt hysterisk så efter en halvtimme fick Dan gå hem med henne o jag fick sitta kvar. det var iaf ett helt underbart möte med barnpsykologen och kuratorn på barnhab,tänk att det verkligen finns såna människor
. de ska nu kalla till ett gemensamt möte med nätverkshuset, våra psykologer, socialen, husläkare mm, ett möte som vi dessutom slipper vara med på för de sa att vi haft för mycket nu. så kommer de med förslag om lösning för oss efteråt. de tyckte det verkade helt fel av nätverkshuset att vilja att jag bearbetar min barndom, men det får de diskutera, orkar inte argumentera varför jag ska göra si eller så
. barnpsykologen var rejält orolig för mig nu, hon såg väl inte att jag mår bra alls och sa att det är ett under om jag fixar att plugga till hösten
. det blev inte så mycket prat om Noah ändå, men en ordentlig utredning ska göras framöver och vi fick hem lite broschyrer om autism o liknande så vi vet vilken hjälp både Noah och vi får om han nu skulle ha autism. och sen fick vi information om vårdbidrag o sån't också..
som sagt är jag nu supertrött, fick köpa hem omeprazol igen för min mage är inte kul nu. undrar vad jag ska äta till påsk??!! vi var förresten till leksaksaffären, men gud va dyr han blivit med alla leksaker så Noah får en ficklampa i påskägget (eftersom han är så ledsen att hans förra gick sönder) och Linn får lite bollar eftersom hon tycker det är så kul med det då
. sen får man väl stoppa i lite choklad i deras ägg också
.
oj vart som en hel roman nu, hoppas ni orkar läsa