Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Zandra- Usch jag förstår dig![Rynkar på näsan Rynkar på näsan](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Nu får ni ursäkta om jag missar att svara på nått, har haft en väldigt arg kväll i kväll lr Julius har haft rättare sagt..han har vart trött sedan 17.30 tyckte inte riktigt att det var time att sova middag elr natt då .. Så jag har försökt göra allt för att hålal han vaken, han har badat o lekt i vattnet men efter badet så då bröt helvetet löst.. Så det var bara ge välling nu o sova.. Så nu har jag lagt han i sängen så nu sover han som en stock.. Får väl hoppas att han sover hela natten nu ..
Barbamamman- Men va? Får han inte gå särskola? Har dom sagt varför? Låter ju jätte konstigt, man vill ju att ens barn ska ha det bästa lixom.. Och nu dom sista åren är det ju allt som gäller lixom, det borde väl lärare om nått förstå? Usch nu blev jag irriterad... Fy så obehagligt med män som åker o plockar upp barn i bilarna Naw, har nästa fått feber nu .. Krya på han...
Zandra - Ja han är inte stor inte min lilla plutt han har ju en kompis som är en vecka yngre än honom o han väger 3 kilo mera o är ett huvud längre.. haha, ser faktiskt lite roligt ut när dom ligger på golvet
Gud vad snällt av Extra farmorn.. Det är verkligen nått jag o sambon också skulle behöva känns det som, vi umgås sällan nu för tiden det är nått jag mår skit dåligt över, men han vekar inte bry sig som jag .. tyvärr..
För när Julius väl sover då är sambon o jobbar han kommer hem vid typ 22-23 på kvällarna o då brukar jag vara JÄTTE trött .. Men tycker verkligen också ni bara ska NJUTA av tiden ni får ensamma tillsammans
Blir nog bra hur ni än gör tror jag dte .. hehe
Pilea- Vilken flaska använder ni då? Har ni testat olika?
Usch, idag gick vi upp 4.00 Julius vaknade i sin säng heelt klarvaken kl. 3.15.. Han låg där o prata för fulla muggar.. Testade ge han bröstet, men nej . Gick o gjorde flaska, det åt han.. Men han var skit pigg, han låg mellan oss i sängen o rullade fram o tillbaka rullade på sin pappa väckte honom
han var helt tokig i morse våran lilla fis.. Så till slut kände jag att det var lika bra att gå upp .. haha.. Så lekte han på golvet 1timme o sedan somnade han om i soffan .. Vakna lekte 2 timmar o nu sover han igen o har gjort 1timme