Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
madde:stackars julius hoppas tänderna snart bryterigenom så han slipper febern
precis man kan faktiskt hitta nya jackor för 300 kr så jag tänker inte bet en krona till och hon har inte skrivit något mer heller så....
hämtade ju alexandras dator igår och den skulle kosta någonstans på 1800 kr kommer dit och får betala nypris för den alltså 2100 kr herregud jag höll fan på o trilla baklänges tur försäkringen täcker en viss del men när jag pratade med vårat försäkringsbolag o sa att vi fått veta då att det skulle kosta ca 1800 så sa dom att det var ok dom betalade ut det när vi skickat in kvittot men undrar vad dom säger nu när det kostade mer
sen var vi och månadshandlade på Ica Maxi och willys och trots att vi inte köpte någon middagsmat så slutade notan på samma summa som när vi köper middagsmat med
Fick ju hem en hel gris igår så frysen är nu smockfull och värst är att den verkar inte orka frysa maten får ge det några timmar till och se annars måste vi ringa runt o kolla om släkten kan ha vårat kött så länge
här ligger fredde skitdåligmed feber,hosta och förkylning och min förkylning tog ny fart inatt jag som tänkte gå på zumban idag jaja vad är väl en bal på slottet
förresten måste ju berätta att agathon numer kan sitta själv och stadigt oxå ålar runt som tusan påglvet fast det går i stort sett bara baklänges