Zandra: Jaså ni har också napptroll hemma hos er som äter nappar?
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Vad synd att inte de glittriga skorna passade! Selma har bara använt de ett par ggr. Men släng ut dem på Tradera, det är ju iaf säsong för dem nu.. De skorna som Selma valde igår är samma märke som de rosa skorna Linn fick, och de är lustigt nog väldigt lika dem också, fast lite mer silvriga istället för det grå/beige. Kul att de passar Linn då! Oj då, hoppas mötet på nätverkshuset går bra idag då!! Du får meddela hur det gick.
Barbamamma: Nej stackars din syster.
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Så kul att du ska på intervjuer och test på skolan! Så skumt att Agathon får sådana virusprickar.
Ain: Så klok du är, det låter ju rätt logiskt att det är sådär med din brors flickvän som du säger. Det stod ju henne fritt att komma med sin åsikt och ta beslutet.
Selma ville inte gå till dagis idag så hon fick vara hemma och ta det lugnt. Jag går och småpysslar med saker som behöver göras, har t ex rensat ur de kastruller (de flesta) vi inte kan använda längre nu när vi har induktionshäll. Vi har köpt nya kastruller.
Förresten, är det nån här som har varmluftsugn? Jag hörde att man kan ha flera plåtar med maträtter på samtidigt i ugnen och ändå blir allt lika tillagat. Men kan man då även förvara plåtar och långpannor som inte används, i ugnen, även när ugnen används? Det är en del nytt att lära sig.
Imorgon är Andreas ledig eftersom det är helgdag i Norge, så det är långledigt nu, skönt. Idag kom tapeten så vi ska tapetsera, imorgon får vi förhoppningsvis satt upp glaset m.m, samt att de sista delarna till köket kommer. Så imorgon ska jag ägna dagen åt att sätta in alla grejer i köket, kul!
På fredag kommer min snälla mamma och hjälper mig med att städa och greja lite så att vi kan ha påskmiddag på lördag. Hon skulle putsa fönster och lite sånt, det säger man ju inte nej till! Sen behöver uterummet röjas med, vi har ju kommit efter med allt sånt eftersom vi bara har renoverat kök sedan januari...
OM jag inte tittar in igen innan påskafton så får jag önska er glad påsk! Jag kommer uppdatera bloggen och tittar kanske in och läser här.