Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
madde:tycker julius verkar alldelles normal
suck ja agathon har precis blivit av med en förkylning o så nu fick han en igen han har ju haft lite feber dom senaste dagarna så jag har misstänkt att något var på g igen!!
pilea:vissa verkar ta mig tusan inte bry sig o ta hänsyn till andra,sånt kan göra mig galen!! speciellt om man då har en liten bebis som kan få RS dessutom!!
am zandra:helt ärligt så vet jag inte vi blev ju utslängda från barnhab o där har dom ju massor av hjälpmedel medans dom på bup ok ja där får vi medicin o är det något så ok då får vi prata med en psykolog men mer än så hjälper dom oss inte, skolan däremot har ju gett fredde tillgång till en sk smartboard dels pga hans skriv och lässvårigheter och för att han har svårt för att anv en penna pga att han är så fruktansvärt överrörlig i lederna!! dom hjälpte till lite förut med p se till att han fick läxor med sig hem men ledsna väl eftersom att dom kunde stå o se på när han la ner dom i väskan men så fort dom titta bort så la han tillbaka dom i bänken
han fick en armbandsklocka för 2 år sen som var kanonbra med larm o grejjer men den har gått sönder fast det var en klocka som vi köpte i ullared!!
så är fredde oxå att säger man en sak så är det bara så eller om nån annan säger något o så kanske dom bara dyker upp osv så reagerar fredde med att det var ju inte så det var sagt liksom o kan älta saker hur länge som helst!!
vad jobbigt med Linn stackare hoppas det lugnar ner sig snart!!