x-girl: ja han är lite rolig så där
.
barbamamma: jag förstår varför du gnäller, vilken jäkla skit ni verkat råkat ut för. läste ju att du också är på g, det känns inge bättre??
Pilea: haha det "roliga" är väl att vi aldrig sagt till honom att städa för om man börjar plocka i hans rum så brukar han automatiskt vilja hjälpa till. sen är ju Linn och stökar ner så mycket i hans rum så man kan ju inte begära att han städar hela rummet själv då det nästan är pga henne som rummet ser ut som det gör, men nu tröttnade han nog på att vi skulle hjälpa till med att städa rummet
.
tråkigt att du hade en lat vän idag då. haha va kul att ditt brorsbarn hade fixat körkort
Ain: vilken lyx att bo så nära alperna
. va kul att de åkte skidor, det är inte jag duktig på!! minns med fasa den skidresa klassen skulle på, herregud. och sätt på ett par skridskor på fötterna så blir det ännu värre
. fast det blir ju såklart annorlunda om man får öva sig redan från barnsben, men du är ju uppväxt i norr så du är väl van
.
usch har du också blivit förkyld, så jobbigt
. du får krya på dig så mycket!! hoppas benjamin också sover bättre om nätterna snart!! minns att Noah alltid blev så grinig under nätterna när han fick tänder, men Linn snarkar på hon. fast det kanske beror också lite på vilka tänder som kommer upp också...
jo Linn blir mer och mer lik Noah då hennes hår blir ljusare för var dag som går.
suck vi kämpar för att kunna få ut pengar på Dan's sjukskrivning, men hans läkare kan tydligen såpass dålig svenska så han har fått komplettera två gånger och ändå har det inte blivit komplett sjukintyg enligt FK. och nu så har läkarn slutat där så Dan måste in på nytt läkarbesök för ett nytt intyg. helt sanslöst!! hon på FK trodde iaf inte det skulle vara omöjligt alls för Dan att få igenom sjukskrivning om han bara fick ett bättre sjukintyg. märks att det saknats typ 3000kr jämfört med vad vi brukar ha på en månad så jag hoppas snart han får fixat allt
. ska ju få ihop pengar till stockholmsresan också
.
idag har jag varit riktigt på G får jag säga, så här pigg i kroppen har jag inte varit på länge
. så himla glad över att jag inte har lika ont i halsen längre
.
blev så glad för barnens extrafarmor ska komma hit veckan efter flytten och fixa flyttstädningen med hjälp av Dan såklart. jag har oroat mig skitmycket för det då min kropp inte känns helt 100. är väl så med utmattningsdepression, men det är ändå irriterande när man inte orkar lika mycket som förr. har iaf kunnat packa lite lådor idag så nu är det inte mycket grejer kvar att packa ner. konstigt nog, men det har nog varit den smidigaste gången hittills att packa trots att Linn ofta "hjälper till" på sitt lilla vis och packar ur grejerna igen
.