Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Kan ju vara vad som helt egentligen, ju mer man googlar, desto mer stämmer in
am zandra:
Skoj att dom busar så
Max har låtit som en pappegoja o bubblat på idag! Främst "adä" o "edä" om o om igen, ibland lät det som han sa "äta"
Känns som vår barnvagn kommer paja ihop efter den här vintern. Är knappt någon fjädring o Max hoppar runt som en galning när man kör i snö o på knölig is. Den har börjat knarra o gnälla nu.
Fick tips av en fröken på dagis om att spänna fast mini-skidor på däcken så att det blir som medar. Tydligen bara att ställa vagnen på skidorna o bromsa den o spänna fast skidorna med remmarna runt hjulen.
Imorgon kommer en tjej o hämtar babyskyddet. Hon ringde redan i söndags o bad mig hålla på den till på fredag. Dom bor i inte i Stockholm, men skulle hit i annat ärende. Hoppas bara att hon dyker upp nu för snäll som jag är (eller dum) har jag sagt nej till 2 pers som ringt efter. Fick sms senast idag där dom frågade ifall dom kunde få köpa om dom kom som idag. Lägg till 100kr på priset så är den din svarade jag, men det nappade dom inte på Men jag tror hon kommer för först ringde hon o strax efter fick jag bekräftelsemail på att hon verkligen ville genomföra affären.