Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
pilea:urrk krya på er och det var sån magsjuka som vi hade här 1-2 kräkningar o sen var det bra helmysko sådan!!
jag har frågat freya varför hon inte vill gå och pratade med personalen idag som sa att inget hade hänt där vad dom visste iaf så ja jag vet inte vad det är som gör att hon inte vill dit riktigt
kul med lite extra pengar men synd att du inte fick allt sålt!!
madde: hehe ja han är en stadig bit agathon,kollade de andra barnens gröna bvc böcker och han väger ca 2 kg mer än vad nån av dom andra vägde i samma ålder men däremot så är han ju några cm längre än vad dom andra var oxå!!
vad jobbigt att han är gnälig,julius, men som xgirl skriver så ärdet oftast pga någonting som dom är skrikiga, kan ju vara vad som eg (mer mat?,varm,kall,blöt blöjja,vill kanske bara ha närhet helt enkelt,ont av tänderna osv)
mina har oxå gnisslat tänder huua "ryser"
xgirl:laktulos är helt ofarligt!! så det du hört om det är lite skitsnack men stackars liten ring bvc i morgon bitti o prata med dom är ju synd om honom att han ska behöva ha det så där ju
jag kommer o vara lite reserveradmed det jag skriver jag misstänker att någon/några vet vem jag är här i samhället och läser det jag skriver här inne för jag har fått höra ett o annat nämligen som jag enbart skrivit i denna tråd som dotterns kompis på nått vis vet om