Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
xgirl:
Ja, Alve o Max är väldigt lika
Håller med, kaplastavar är riktigt skoj att bygga torn o grejer med
am zandra:
Det kanske är värt en flytt iaf även om den inte var toppen-fräsch. Bara att komma ifrån den där värden o få närhet till saker o ting måste vara guld värt. Sen förstår jag ju såklart att det känns tungt o packa o allt igen.
Här blir det också lussefirande i år, iaf på Alves avd. Dom ska ha utomhus på eftermiddagen. På Tyras avd blir det grötfrukost på morgonen. Tror jag har både lucianattlinne o pepparkakskläder som ligger o skräpar någon stans.
Madde:
Skönt att det funkade med alvedon o att han sov så bra!
Barbamammans...
Trist att du missar zumban o inget kul med "raseriutbrott" hos barnen, hi hi!
Josenoah:
Välkommen hit
Här snöar det för fullt idag!
Hade ju bokat om cellprovet till idag, men blev tvungen att boka av den här tiden också eftersom mensen inte är slut än. Nu fick jag en ny tid nästa vecka o då ska jag även passa på att sätta in en kopparspiral också.
Max sover fortfarande i sin vagn, har gjort det sen vi gick från dagis imorse kl.09. Men jag ska väcka honom nu o ge honom lite lunch. Jag har redan hunnit äta.
Ska föresten sälja av lite prylar igen, bla babysittern då Max hela tiden drar sig upp, han vill inte sitta tillbakalutad. Även mjukliften som jag köpte för inte allt för länge sedan, använder åkpåse nu istället.
Nä, väcka Max var det ja, tjing!