Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
glittrax: usch va jobbigt att banden inte funkar nu!! dum fråga kanske, men du har fått de att sitta exakt så som de ska, minns att mina gled ibland o då blev jag illamående direkt!! men du kan annars inte prata med mvc om att få utskrivet lergigan?? jag ångrar att jag inte stod på mig om detta när jag väntade Noah, låg ju typ i sängen hela dagarna..o du har inte testat vitamin B6 mot illamåendet? tycker synd om dig, är ju så jobbigt .
nä jag har inte sett kungarna av Tylösand, men det lät lite bisarrt
var nog när Linn precis var nyfödd som Dan gjorde våfflor som jag reagerade på, sen var det under graviditeten då jag fick kramp så jag spydde..tror det startade då egentligen, men det är rätt så vanligt för då går systemet trögare lixom..och det är därför jag tror jag har problem nu med pga att mina sköldkörtelproblem ger mig uppblåst o trög mage. har läst att de inte gör så mycket åt det heller mer än operation o de får mig då inte att ligga på sjukhus mer om det inte är livshotande .
Madde: förstår att du är trött om kvällarna . gott med glass!! det är eg min största last kan jag säga, kunde vräka i mig två liter utan problem på en kväll förr, men jag har klarat mig utan det i flera veckor nu
Ain: såklart du kan ta med marängsviss, det skulle säkert uppskattas. du får väl ta med en muffins till kräsne marcus
ja där ser man, tur att någon har bättre minne än jag själv
ja alltså, kläder i mindre storlekar är knappt lönt att sätta ut på Tradera så de får ju skylla sig själva för att de sätter så lågt utropspris..men hon har ju positiva omdömen sen sist o som ny på Tradera så tror jag hon är mån om detta oxå. grattis till budningen, måste ju kännas fint
x-girl så synd att tatueringen inte blev klar!! men bra att den såg fin ut annars . undrar hur man orkar va still i 4 timmar
nä jag känner inte för att ta mig till vården, det vet du ju hur det är med den saken..jag fixar det tills det inte går längre . jo Dan var iväg här i veckan o pratade med en som godkänner om han ska få hjälpmedel o det gör han ju. men sen blir det en heldag i Uppslaa för honom där de provar ut rätt minneshjälpmedel. bland annat blir det säkert en iphone eller annan telefon med bra funktioner. inte dumt, för det hade vi inte haft råd med att skaffa själva! och mobilen har han med hela tiden så då kan han inte glömma matlistan hemma som han typ gör 9 ggr av 10 .
usch min bihålor är inte ett dugg bättre idag heller..fast jag har fått sova inatt o det är ju skönt!! men lillskiten är så gnällig och hon äter typ hela tiden. hon fick en hel flaska vid 3, sen 6 och nyss igen...då vart det tydligen fredag igen, tycker bara veckorna rusar fram!!