Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Zandra: Undrar lite förskräckt hur det gick för dina svärföräldrar, för jag läste förut att en del satt fast i bilarna fortfarande IDAG! Åh så mysigt med julpyntningen, det har det inte funnits någon ork till här tyvärr. Dopet blir säkert lyckat idag ska du se! (eller nu är det kanske snart över t o m). Så himla tråkigt att barnens extrafarmor inte kunde komma, känns ju som den personen som ni kanske mest ville ha där?Glittrax: Oj vilken reaktion på akupunkturen! Förstår att du inte vill gå på det mer då. Men kanske du fick lite sammandragningar pga att du fick så ont och blev stressad? Mysigt födelsedagsfirande de har på Novas dagis, lät ju bra ju! Jag har ingen koll på gravidförsäkringar, har själv inte känt behovet av någon faktiskt.
Barbamamman: Ja oj, det blir ju jättesvårt med alla julförberedelser om du inte har någon ugn! Åh, har ni också julpyntat, vad avis jag blir. Så jobbigt när förkylningen sätter sig på bihålorna, det är ju jättejobbigt ju. Speciellt som man kan få sån himla huvudvärk av det också.
Nu har Andreas och Selma åkt iväg för att gå i lite affärer och Arvid har precis somnat, skönt. Det känns taskigt att säga, men det kan vara väldigt svårt att slappna av när Selma är hemma när man behöver vila. Sen får jag dåligt samvete som bara ligger i soffan medan Andreas får sköta allt, men jag är piggare nu så jag gör det jag orkar. Men jag är så matt! Sen ibland så stiger febern plötsligt igen.
Usch, såg förut att Arvid fått så konstiga blöjexem, som blåsor och så hade lite skinn lossnat och flagnat, såg ut att göra jätteont ju.