Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Glittrax:jepp, Miriam är det
Jag hade ocksa en Avent handpump. Den tycker jag funkade bara bra. Jag pumpade ju fran 4 manaders alder med Miriam dagtid och ammade morgon och kväll. Sedan ammade/pumpade jag tills hon var 9 manader. Med Benjamin pumpade jag och ammade tills han var 10 manader.
Jag har hört att vissa elektriska pumpar kan suga lite för hart, sa om du har mycket mjölk skulle jag nog rekommendera en handpump. Jag pumpade runt 120 ml pa ung. 10 minuter.
Maste fixa vidare med mina cakepops som jag gör inför Benjamins födelsedag... Jag hade egentligen tänkt ta min sista semesterdag imorgon för att kunnaf förbereda, och dessutom ga pa öppna förskolan, men sa tyckte min chef att vi hade sa mycket att göra, sa nu far jag inte ta min semesterdag utan far den utbetalad istället. Sa nu far jag sitta pa kvällarna och fixa istället. Det är ju synd. Men jag ser pa desperate houswives istället.
usch vad alla är sjuka! Krya pa er allihop!
Xgirl: vad skönt att det inte var nagon fukt!
Barbamma: nejmen har han haft feber sa länge?! Vad konstigt. Ja,det maste man ju kolla upp!
Zandra: vad skönt att ni kan fa ha barnen pa samma dagis! Det underlättar ju jättemycket.