• Kia82

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Här hakar jag gärna på! Jag är en 28-årig tjej bosatt i skåne med man och tre barn födda -05, -07 och -09. Ska försöka oss på ett fjärde syskon nu då jag har äl i helgen.
    Bor i radhus med trädgård och gillar det mesta här i livet (förutom att städa, trots att det är skönt när det väl är gjort .) Ja, det var lite om mig...

• Kia82
    Pilea skrev 2010-09-09 12:46:56 följande:
    xgirl83:
    Vet inte riktigt själv vad vi ska satsa på för skor till de större barnen. Kanske räcker med vanliga gympa-skor o fodrade gummistövlar vid sämre väder.
    Tror iaf att jag ska köpa ett par skor med lite högre skaft till sonen när han blir av med gipset, så att det blir lite mer stadga.

Ja usch, städning! Tycker inte man gör annat o ändå ser det ut som skit. 
    Jag låter mina två äldsta dagisbarn ha gympaskor större delen av hösten samt fodrade gummistövlar vid behov så får det bli kängor först när det blir kyligare.
  • Kia82

Tack för allt välkomnande!

Idag har vi byggt rum till yngsta sonen Viggo dvs byggt en vägg med dörr på kortändan av ett större allrum på övervåningen som typ aldrig användes. Mycket byggdamm,, spacklande och slit och släp men det blev jättebra och imorgon ska det tapetseras.

Kvällen blir mysig med maken, goda mackor, vin och film samt chips med dippa, godis och ja en massa sånt onyttigt som hör helgen till och därefter blir det bebisverkstad. Vad ska ni tjejer hitta på?

Trevlig helg på er allihopa!

Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)