• Saaaraa

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Hejsan! Jag kanske kan hänga på här Saknar en tråd att vara aktiv i!
    Bor i Stockholm med min man, våra två barn och två små hundar. Är hemma med båda barnen, (Dottern blir 3 år i december och sonen är drygt 6 månader). Dottern ska börja lite smått på förskola efter nyår.

Pluggar på kvällarna, aktiverar barn, städar och lagar mat på dagarna.Hinner med lite aktiviteter och öppna förskolan också

• Saaaraa
    Pilea skrev 2010-09-08 13:35:59 följande:
    Skoj, va pluggar du till?

Bor också i Stockholm, eller strax utanför. Har 3 barn födda 06, 07 o 10. 
    Just nu läser jag in gymnasiet, på distans, efter det ska jag läsa ssk på högskolan och sedan är det dags för barnmorske-utbildning. Har några år kvar!
  • Saaaraa

Oj vad jag missat massa medan jag var borta, orkar inte riktigt läsa igenom alla nu så det blir morgonens project för att hänga med lite :)

Måste bara få gnälla av mig lite om vår dåliga vård som jag alltid stöter på! Lill killen på 6 månader fick andningsproblem och andningsuppehåll idag. Mellan varven så skrek han helt hysterisk och blev helt panikslagen när han låg ner... in på akuten, för tredje gången nu, och där skulle han såklart vägas. Stackarn fick sån panik att han höll på att trilla av vågen...inte fick vi direkt något svar varför han andas dåligt heller.. de påstod att det var pga att han är förkyld... han har haft problem med andningen sen han var nyfödd och får luftvägs-utvidgande medicin, men ändå händer det inget... medicinen hjälper inte men vi får ingen bättre hjälp heller... mutter.

jag är livrädd när det gäller andningsproblem osv, då min lillebror gick bort i psd. Så fort han får andningsuppehåll, som idag.. om än "bara" i 3-4-5 sekunder så blir jag livrädd!

Nu håller alla tummarna om att imorgon är en bättre dag! Hur har ni haft det idag?

Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)