Inlägg från: Hannaelida |Visa alla inlägg
  • Hannaelida

Mammor i Umeå

Hej var in och såg tråden första gången idag. Är nybliven mamma i Umeå, fick min lilla son 19 januari så allt är fortfarande supernytt och spännande :). Känner inte många andra som är föräldralediga här i stan så det vore kul att få kontakt med fler.

• Hannaelida

Tackar också! Håller med Fesun, alltid kul med nytt folk och träffa andra som är hemma om dagarna. Än så länge är jag uppfylld av min lille kille men jag tror att behovet av sociala kontakter kommer öka med tiden :). Låter trevligt med fikaträffar!

• Hannaelida

Här får vi besök av Vidars mormor och morfar idag till och med lördag så fika blir svårt att hänga med på denna vecka, men jag är gärna på en annan gång :).

• Hannaelida

Ja fredag låter bra för min del. Finns ju ett hyfsat fik på Ålidhem förslagvis. Vad tror ni? :)

• Hannaelida

Hej och kul att se dig här Ellabay!
    Vi kanske ska ta fikan nästa vecka och hoppas att fler kan då? Jag tror att jag nog kan vilken dag som...  Vart bor du Fesun?  Är du nyinflyttad i stan? Jag har ingen bil men om du bor här omkring kan vi ju såklart gå tillsammans om det blir fika nästa vecka. Jag bor på Berghem.

• Hannaelida

Hej! Niskalainen, lycka till med dopet imorgon!
    Tisdag eller onsdag passar utmärkt för fika! Vad tror ni andra? Förslag på tid och plats? :)

• Hannaelida

Om det inte är lika ruskigt kallt imorgon vill säga... Tror att vi nog håller oss hemma då eftersom vi måste promenera. Får se hur vi gör!

• Hannaelida

Vi kommer inte heller tyvärr.Vädret ute avskräcker lite för mycket... Tråkigt då det hade varitkul att träffa er alla och komma ut lite.Hoppas på en ny fikachans snart och varmare väder! Längtar verkligen efter våren nu... Hoppas ni får en riktigt trevlig fika :).

Svar på tråden Mammor i Umeå