Inlägg från: danosani |Visa alla inlägg
  • danosani

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Mor & son igår Hjärta

Nike Mathilda 080926 -- Noah Zacharias 110420
  • danosani
    J o a n n a skrev 2011-06-07 20:56:02 följande:
    Fina ni är! Och vilket fint hår du har!! *avis*
    Nämen tackar! Är på min väg mot mitt naturliga mörkblonda hår, men det gick sådär efter åratal av mörk färg
  • danosani
    Tiiinaa skrev 2011-06-08 14:24:03 följande:
    Jag sitter och grejjar lite med datorn och vänder mig om för att kolla till pojken som ligger och sover på golvet bakom mig...så får man se den här supersöta synen: Wilma (hunden) har inte velat komma så nära Julian förut, hon har bara nosat försiktigt och sedan gått undan, men inte nu.

Gud vad mysigt! Hjärta
  • danosani

Äntligen lagt över lite bilder från iPhonen, här kommer de i en salig röra

Noah på BB

Jag och Noah - vääääldigt nyfödd!!

Mina underbara barn för några veckor sedan.

Lillprinsen tre veckor!
  • danosani
    kiwi2012 skrev 2011-06-15 14:54:24 följande:

hmmmmmmm....... varit o shoppat lite... undra om det är en tjej jag har här hemma nu....
    Ååååh den med husvagnen, det har varit nära att Noah fått den ett antal ggr
  • danosani
    kiwi2012 skrev 2011-06-15 16:53:44 följande:
    lindex har rea så passa på :) fanns fina i "pojk"avdelningen också med husvagnar.. 50 :-/styck
  • danosani

Noah har väldigt mycket lila nyanser, det är mina favoriter. Nike har verkligen en regnbågsgarderob. Klär dem i det jag tycker är fint Häromdan hade Noah en randig summersuit i lila och rosa. Superfint.

Ja Storm har jag läst om. Även ett barn som heter Pop. Liiite väl är det ju, men samtidigt blir ju barn behandlade och uppfostrade på olika vis beroende på kön. Så det är väl bara ett försök från föräldrarnas sida att ge barnet det bästa av två världar.. Typ.

(rekommenderar lady dahmers blogg i ämnet)

• danosani

Åh vad fina bebisar - och kläder Amanda Villervalla är ju grymma!! Tur att de har lite vänligare priser än danskmärkena också.

• danosani

Mina älskade ungar! Hjärta
    Ska slänga in denna i lokaltidningen... Bättre sent än aldrig!

Jag och Noah på midsommar :)

Har snott en herrans massa bilder från min mormors minneskort, var bara tvungen att posta denna bild på mitt hjärta från förra sommaren, strax innan hennes tvåårsdag Hjärta

• danosani

Noah för en månad sedan, typ 6 veckor gammal här!

• danosani

Denna bild får ju för allt i världen inte missas... Drömmer Så här har ni, alla som inte har (mig) på Facebook!

• danosani
    Tozz82 skrev 2011-07-08 09:08:33 följande:
    glömde ni blöjan? :O för trots att lilleman e lite av en expert på o få minsta droppen utanför så har vi aldrig lyckats me den mängden...
    Haha han hade blöja på, tro det eller ej Det har aldrig läckt förr men jag tror det var eftersom han satt i grodpositionen i selen... Optimal läck-möjlighet! Min mage var INTE ALLS bajsig efter den händelsen! Hahaha!
  • danosani
    mammaSöt skrev 2011-07-25 16:59:48 följande:
    Vår sjukgymnast varnar för d stolarna, handtkar om hållningen.
    Tänkte väl att det inte borde vara bra!! Nike hade en hon använde två ggr vid olika åldrar, satt som en hösäck. Såg skitobehagligt ut...
  • danosani

Tycker också att ni är superlika Emmelinan! Sicken goding hon är!

Ang IKEAs lammfäll så rekommenderas den inte att ha till bebisar då den är behandlad med nåt dåligt jox. Låter som en säker källa va Nä men lite google på det så kommer det fram!

• danosani

Total bildbomd från hela långa sommaren (har äntligen lagt in bilder från mobilen)

Sen råkade det visst flytta in en ny medlem i vagnparken
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.