Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Mor & son igår
Mor & son igår
Äntligen lagt över lite bilder från iPhonen, här kommer de i en salig röra
Noah på BB
Jag och Noah - vääääldigt nyfödd!!
Picnik.com är lätt att göra stämplar i annars :)
Bara att skutta iväg och investera i en bra sele/sjal låter det som
Noah har väldigt mycket lila nyanser, det är mina favoriter. Nike har verkligen en regnbågsgarderob. Klär dem i det jag tycker är fint Häromdan hade Noah en randig summersuit i lila och rosa. Superfint.
Ja Storm har jag läst om. Även ett barn som heter Pop. Liiite väl är det ju, men samtidigt blir ju barn behandlade och uppfostrade på olika vis beroende på kön. Så det är väl bara ett försök från föräldrarnas sida att ge barnet det bästa av två världar.. Typ.
(rekommenderar lady dahmers blogg i ämnet)
Åh vad fina bebisar - och kläder Amanda Villervalla är ju grymma!! Tur att de har lite vänligare priser än danskmärkena också.
Mina älskade ungar!
Ska slänga in denna i lokaltidningen... Bättre sent än aldrig!
Jag och Noah på midsommar :)
Har snott en herrans massa bilder från min mormors minneskort, var bara tvungen att posta denna bild på mitt hjärta från förra sommaren, strax innan hennes tvåårsdag
OJOJ, kan se bilder i ifånen igen! Sweet!
Noah för en månad sedan, typ 6 veckor gammal här!
Jag ser också alla bilder utom cherrys :(
Denna bild får ju för allt i världen inte missas... Så här har ni, alla som inte har (mig) på Facebook!
gdfusuur???
Tycker också att ni är superlika Emmelinan! Sicken goding hon är!
Ang IKEAs lammfäll så rekommenderas den inte att ha till bebisar då den är behandlad med nåt dåligt jox. Låter som en säker källa va Nä men lite google på det så kommer det fram!