Inlägg från: danosani |Visa alla inlägg
  • danosani

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

MichaelaRehn skrev 2010-11-13 16:06:40 följande:
    Ja, precis, man vet aldrig var det slutar. Jag kanske får en liten, liten mage sedan, det återstår att se! Herjazz, jag tycker att du hade en jättefin mage. Lagom stor. Glad
    Detsamma! Solig
    Nike Mathilda 080926 - BF 110416
  • danosani
    cherry skrev 2010-11-13 20:53:39 följande:
    åh så härliga magar!!! fina ni är tjejer!!!

här kommer en liten påklädd magbild i dag v 17 (16 + 4) med tips på söt och skön (och billig) mammaklänning från H&M mammaavdelning:

Åhå vad fin(t)! Vad kostade denna godbit? Är den hellång?
  • danosani

Vi funderar också på 3D! Men har redan bokat vanligt köns-UL i v 24+1 och då blir det nog inte så roliga 3Dbilder :)

• danosani

Stort grattis alla! Längtar sönder mig till torsdag, då blir det förhoppningsvis bildbomb i tråden

• danosani

Min supergamla gynläkare (tror han var med och uppfann ultraljudstekniken eller något ) låter hälsa att missfallsrisken om man sett hjärtat slå öht är likadan som den efter v 12! Dvs 1-3%.. Det sa han till mig på VUL i v 7+5 och det har jag även hört på andra håll Bl a från IVF-läkare.

• danosani

Visst är ryggraden så cool! Som pärlband Ska försöka få tummen ur och lägga in våra dagsfärska bilder, de är dock väldigt suddiga... Inga "söta" bilder kanske :P

• danosani

Vad fina magar ni har allihopa. Solig

Här kommer mina första bidrag på länge. Med och utan tröja, från idag 18+5! På kvällen sväller jag upp till vad som känns som det dubbla.. Men som knappt syns

• danosani

Längtan, det är nog bara du som tycker att det inte händer något Jättefin ju!

Du med Joanna! Min syns inte ens framifrån, ser bara lönnfet ut

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.