Inlägg från: Pluppe E |Visa alla inlägg
  • Pluppe E

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Jag håller med på med en amningskudde ska bara hitta rätt fyllning till den :P

• Pluppe E

Jag älskar med min stora mage, förutom de dagarna då det tynger för mycket, men när man sitter eller ligger och myser med den är den helt underbar Solig

• Pluppe E
    needtobreathe skrev 2011-02-08 21:16:07 följande:
    Vecka 30, snart 31. Äntligen syns de lite mer!

Ja, nu börjar det hända grejer  Solig
  • Pluppe E
    needtobreathe skrev 2011-02-08 22:28:53 följande:
    Finally! :D Hoppas den blir ännu större nu!
    Det är nu det sätter fart säkert :D
  • Pluppe E

Ewaulrica: Den är ju både grön och röd! Och dessutom har den både bilar och stjärnor. Om jag får en flicka skulle hon kunna ha den bodyn, folkrace intresserad som man är Drömmer & brallorna kan båda ha!

• Pluppe E
    ewaulrica skrev 2011-02-14 19:57:45 följande:
    Fick världens vackraste bukett med röda rosor idag, hela sex stycken! (jag känner mig RIKTIGT bortskämd på blomfronten nu) Jag frågade om varför sex? Hans svar: en för varje år vi varit tillsammans... och jag som är lite otaktisk svarade att "aha..jag trodde det var nån slags symbolik för nåt annat". "Sex-sex- synonym liksom". hå¨hjaja!!! :D

Bifogar också en bild av det hjärta som jag fick idag, av min 11-årige son. Han har gjort det alldeles på egen hand till sin mamma! <3 kärlek <3 !!!!
    Haha! Snusk!! Men Härligt med lite blommor!! :)

Jag fick inget idag, han hade glömt bort att det var alla hjärtans dag. Skäms Känns lite tråkigt, en annan hade ju "bara" köpt 20 st röda rosor, men jag får väl gotta mig i den jag med :)
  • Pluppe E
    Shininganne skrev 2011-02-14 22:37:52 följande:
    Du är inte ensam. Min sambo har nog aldrig kommit ihåg alla hjärtans dag tror jag. Trist men jag vet ju hur han e. Han får en ny chans i morgon, min födelsedag
    Okej, skönt det :) Man blir lite avis på andra som får haha!
    Oh, då hoppas vi inte att han misslyckas! Grattis i förskott :)
  • Pluppe E

Tycker magen börjar sjunka lite nu :)
  • Pluppe E

Vi försökte oss på att leka lite med kameran, gick väl sådär haha! Vi garvade mest åt oss när vi försökte stå där och posa och jag sprang fram och tillbaka för att trycka på självutlösaren :D

Blir nog att gå till fotografen iaf!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.