Inlägg från: Pluppe E |Visa alla inlägg
  • Pluppe E

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

C0211 skrev 2011-06-06 22:48:53 följande:
    Ibland är hon glad - skrikan Tungan ute

Så söt!!
  • Pluppe E

Länge sedan jag la ut några bilder nu så jag tyckte det var dags :) Imorgon är det dags för vaccination!
  • Pluppe E
    AlbusMinerva skrev 2011-07-08 15:26:57 följande:
    Pluppe - du har också köpt babyskydd på Ullared ser jag ;)
    Jag hatade färgen o designade om den ;)
    Nu har vi dock köpt ett från brio som vi kan ha på vårt vagnschassi
    Haha det har vi ;) Vi är faktiskt riktigt nöjda över det! Ja just de, det kommer jag ihåg att du gjorde, blev ju mycket snyggare, men färgen stör mig inte så farligt. Men nu är hon däremot för tung att släpa runt dunderklumpen så jag undviker gärna skydd+bebis haha :) Vet inte ifall det är tyngre än t.ex. brio-stolen?
  • Pluppe E
    AlbusMinerva skrev 2011-07-08 22:54:03 följande:
    Tror att de väger ungefär lika mycket - och ja.. det är jäkligt tungt! Med bebbe i alltså *s*
    Okej, då kan man inte skylla på att det är ifrån ullared då hahaha ;) Det är helt enkelt jag som är klen Solig
  • Pluppe E

Gröten har börjat bli poppis nu, gapar såfort hon ser skeden! Men däremot är det inte populärt att sitta avslappnat bakåt, här ska vi gärna hänga över bordet annars är det inte kul..

Hänga i soffan framför TV:n är väldigt roligt!! Ser ni blomkålsöronen?
  • Pluppe E
    Amariea skrev 2011-08-01 11:06:02 följande:
    Vad kul att hon är så duktig på att äta. Vi har också en tv-älskande soffpotatis så här har vi börjat stänga av tv:n på kvällarna. 

Vilgots mamma skrev 2011-08-01 10:31:39 följande:

Ja det är roligt :) Men smakisar på pureer är det värre med, haha! Ja tv:n stör lite på kvällarna här med, men det gör nästan hela omgivningen Solig
  • Pluppe E
    AlbusMinerva skrev 2011-08-05 20:16:49 följande:
    texx - varför ser din lille så mkt äldre ut än alla andras?
    Har jag med tänkt på Skrattande
  • Pluppe E
    Tiiinaa skrev 2011-08-04 22:03:45 följande:
    hej alla mammor. SÅ söta små bebbar ni har, och alla ser så himla stora och duktiga ut. Vilka straka bebisar ni alla har. Julian står visserligen upp rätt så mycket men han sitter absolut inte själv. Vi har provat lite i hans matstol men han bara sjunker ihop så han behöver nog bli lite starkare först! Greppar era små efter sina leksaker bra? När lärde de sig det?

Här är min lilla Julian 3.5 månader!

Arwen greppar sina leksaker för fullt just nu. Har väl gjort sedan hon var 3-3½ månad. Och för saker till munnen, allt ska det smakas på! Det har hon gjort sedan 2 veckor tillbaka :) Hon rullade för första gången i förrgår, 2 gånger, men nu har det inte blivit något sedan dess.. Skratt kommer det ut ibland, men hon är lite svårtflörtad. Hon ler konstant men det är kanske bara 1 gång om dagen det kommer ett skrattljud ifrån henne. Men när dem väl kommer håller man ju på att smälta bort :)

Förstår vad du menar med tålamod med utvecklingen, vill sååå mycket jag med :) Men det kommer när det kommer, alla är vi ju olika Glad
  • Pluppe E
    ASL skrev 2011-08-07 14:38:07 följande:
    Min tröttfis som somnade sittande i mitt knä vid matbordet:

Är det så de visar att de inte orkar mer?
    Men sååå mysig Skrattande
  • Pluppe E
    Tiiinaa skrev 2011-08-07 21:34:15 följande:
    ååh så gosig!!

Pluppe: Ja du har rätt det är ju egentligen ingen idé att försöka tvinga fram något som de inte är redo för än! Julian har rullat flera gånger, häromdagen rullade han till och med från rygg till mage, annars har det bara varit att han rullat från mage till rygg.
    Härligt :) Lillan här hemma strejkar med rullandet nu.. Sambon och min mamma var det som fick se det, men så fort jag kom slutade hon haha! Hon hann med det 2 gånger och sedan dess har hon bara blivit tok-ilsk när hon försöker, så knixet har nog inte kommit in än Flört Men det kommer ju det med, men jag vill ju också se haha!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.