Inlägg från: Pluppe E |Visa alla inlägg
  • Pluppe E

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Tog ingen före bild, men korgen såg ut ungefär såhär fast den hade en gul sufflet och gult kantskydd.

Såhär blev den efter lite renovering :) Målat och sytt allt själv, uppe på huvudkanten sitter det svarta rosor.

Jag har också gjort klart skötbädden idag, pilligt med kul!

Babyhörnan börjar ta sig, den nymålade byrån fick vara med på ett hörn också! Saknar dock en knopp på den...
  • Pluppe E

Tack så jätte mycket alla Skrattande

princess77 skrev 2011-01-27 10:24:35 följande:
    Åh snyggt Pluppe!!

Jag har också snöat in på stjärnor till bebisrummet,har satt ett stort väggord på väggen där det stär "Blinka lilla stjärna" och runt detta sitter det vita stjärnor.sen har jag sytt stjärngardiner och köpt ett jättefin stjärn täcke till spjälsängen.

Såå kul att äntligen våga boa lite
    Tack tack! Det låter riktigt häftigt, du får lägga ut en bild sen :D
    sakurasaj skrev 2011-01-27 10:35:55 följande:
    Jättefint Pluppe! Vad duktig du är! "Skönt" att se att du orkar pyssla och dona lite trots att du har ont och så, så att det blir lite roligt också och inte bara jobbigt!
    Tackar :) Jag måste pyssla lite annars skulle jag gå in i väggen totalt. Har ju möjligheten att inte stressa igenom grejerna jag gör vilket gör att jag kan ta lite andrum ibland och inte behöva känna mig stressad över att det ligger där och väntar en dag eller så. Och sen har jag en duktig karl som hjälper mig som bara den, han börjar bli lika pysslig som jag :D
  • Pluppe E
    needtobreathe skrev 2011-01-27 18:31:11 följande:

Pluppe;

Jääättefint skötbord! Vi har samma men vi tänkte måla vårat svart istället :) Vart hittade du tyget nånstans? Har också letat efter sånt då vi har mycket annat med stjärnor på och vill ha lite "rockigare" stil..

Emmelinan; Ååh vilken fin mage! :D

Tack så jätte mycket!
    Svart är med jätte snyggt, hade tanke på det med först men det fick bli vitt :P Jag köpte det i en tygaffär här i stan i Linköping, hittade det för 60 kr/m. Tänkte köpa på nätet först hittade några sidor genom att jag sökte på google men kommer tyvärr inte ihåg vad dem hette tyvärr :(  Vill med ha den lite rockigare, sambon ska bara ha svart i allt, han är hårdrockare, så svart och vita stjärnor gick han med på haha :)

Och tack alla andra Skrattande
  • Pluppe E

Sambon kom hem ifrån jobbet igår med ett par supersöta stickade tofflor som han hade köpt av en kollega.
    Han är bara för söööt Solig
  • Pluppe E
    Allaheterkarlsson skrev 2011-01-29 20:56:14 följande:
    Åhhh vad gulliga tofflor Pluppe o vilken rar sambo du har Glad

Jättefin vagn YAL!!
    Tackar :) Ja, han är för go Hjärta
  • Pluppe E

Magen idag på morgonen, liggandes :) 29+4
  • Pluppe E
    Julius32 skrev 2011-01-30 21:56:21 följande:
    fin mage pluppe! står ju rakt upp! Skrattande 
    välkommen hit zabiinaa! är det din navel som har pluppat ut? eller har du något under tröjan? Flört undrar om min navel kommer att pluppa eller om det blir en röv-navel?
    Tack tack :) Ja verkligen, nu går den inte att undviva längre haha!
  • Pluppe E
    malinh skrev 2011-01-31 23:33:51 följande:
    Här kommer min v30+0 bild! Jag får hela tiden höra att jag är så liten och att är det verkligen rätt datum och tjo flöjt. 
    Man blir ganska less på det hela tiden. Nu är ju jag väldigt liten i kroppen naturligt och denna mage är rätt stor för att sitta på min pinn-kropp.

Är det någon mer än jag som kan bli tokig på att höra alla dessa kommentarer om vilken liten mage man har?

Tycker inte alls att du har liten mage! Det måste vara folk runtomkring dig som har fel på ögonmåttetSolig
  • Pluppe E
    ASL skrev 2011-02-01 20:34:44 följande:
    Men så sött! Vad duktig hon är!!
    Här har min 2,5åring ritat en gubbe. Hon börjar alltid fint med två ben och två armar...sen ångrar hon sig tydligen och så blir det en sol säger hon... Solig

Heter din lilla tös Emmie? :) Om jag läste rätt nere på tekningen. Fint namn i sådana fall, Emmie heter jag med Skrattande
  • Pluppe E
    ASL skrev 2011-02-02 10:11:00 följande:
    Japp det heter hon, väldigt fint namn tycker jag Flört Efter min farfars moster Emy Skrattande
    Enda problemet är att faster heter Emelie så ALLA blandar ihop dom... till och med jag säger fel ibland Skäms
    Ja, det är riktigt tjusigt Solig Hoho!
    Okej, det blir ofta så.. Vet inte hur många gånger man har fått heta Emelie och de gångerna som jag heter Emmy har jag slutat räkna på nu haha!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.