Inlägg från: Emmelinan |Visa alla inlägg
  • Emmelinan

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så fina magar alla har!!!

• Emmelinan
    chesa skrev 2011-01-03 19:53:59 följande:

Magen idag v 26 (25+6)                                                                     Magen v 25 (24+6)

Jag blev lite chokad när jag jämförde vilderna på magen idag och för en vecka sedan. Den har ju vuxit massor! Lite skrämmande hur fort det kan gå ibland!

oj, wow! Ar de tagna pa samma tid pa dygnet oxa?... Maste verkligen bli battre pa att ta bilder!! Vad skoj att se san skillnad anda!
  • Emmelinan

Sitter pa makens dator och det var rysligt vad fa bilder han hade! Fick klippa ur fran hans korkort... Cool

Hjärta

och sa mitt andra Hjärta! (som var mattligt road av min julstamning... )

• Emmelinan

Pluppe, nu minns jag inte om du vet vad du vantar, men det dar gissar jag pa pojke!

Vilken skillnad!!

• Emmelinan
    SofieMarcus skrev 2011-01-09 00:59:54 följande:
    Tack så mycket :)
    H&M 149 kr eller något... men tog strl 40 för att kunna växa i den! :) 
    Ooo, H&M har vi ju har oxa, sa det maste jag checka in! Jattefin! En san vill jag oxa ha!! :)
  • Emmelinan

Tillbaka fran TUL!

Denna gangen fick vi ett 100% svar pa vad vi vantar! Blev vi chockade av resultatet eller inte?

Det kandes SA skont att fa se att allt var som det skulle! Pga hogt blodtryck finns det ju .en risk att bebis inte vaxer som den ska, men det fanns inget att oroa sig for (hoppas det haller i sig!). H*n var t.o.m lite storre an medel.

Vid 26+4: 
    Vikt: ganska exakt 1 kg
    Hjartslag: 156/min
    Mitt blodtryck 130/90
    Matning av mage: lite over medel (fick inga direkta matt), vilket "matchade" med bebisen.

• Emmelinan
    needtobreathe skrev 2011-01-11 19:01:59 följande:
    Härligt!! :D

Fast.. fattar ingenting av bilden alls.. men antar att de är en tjej fortfarande eftersom du inte skrev ngt annat? ;)
    Du, jag (om nagon!) forstar dig! jag ar ju samre an samst pa alla dessa "gissa kon-bilder"

Japp, det ar en flicka fortfarande! Pilen pekar pa blygdlapparna. (Som min man tyckte sag ut som en hamburgare!... hahaha)
  • Emmelinan

Ja, jag har bf 14/4. (fast jag har 28-29 mars i huvudet och har dromt en mycket NOGA drom om att hon foddes den 8/4...) Sa JAG tror att hon kommer antingen nagon av de datumen, ALTERNATIVT den 15e....

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.