Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Denna söta sak bara måååste jag hitta imorn.. Dock finns den bara i 80-122 men det går ju o ha till våren/nästa höst
Denna söta sak bara måååste jag hitta imorn.. Dock finns den bara i 80-122 men det går ju o ha till våren/nästa höst
Ullared.. Finns i blå o grön oxå men tyckte den svarta va finare tyckte jag :)
Vi fick vår efterlängtade jacka.. Dock var där knappt några kvar när vi åkte hem.. Så dom gick som smör i solsken..
Hittade en hel uppsättning till sängen med barbapapa oxå.. Är ju bara ett måste.. Och en stor nalle me svarta barba.. O sen en liten filt/snutte med smålappar på som bebis har o leker med sen..
Men måste säga att jag blev besviken på hur lite babygym/sängmobiler dom hade.. 2 olika mobiler varav den ena bara va typ 15 cm i diameter och 3 gym varav ett ljusgrönt me stooora puffar o två andra som bara va en tunn fyrkantig filt under..
Förebild
Haft tilltagande förvärkar/värkar nu i över 4 dygn.. Sovit kanske 2 timmar på en hel vecka sammanlagt..
Nån som har tips på hur jag får det o verkligen sätta igång? För dom på förlossningen anser ju att jag kan gå såhär i 1 månad till :(
En annan har rasat 4,5 kg nu på bara 3 dagar så jag ser nästan ut som jag gjorde i v 20 igen..
Fast BM kom me en positiv sak idag.. Bebis har äntligen fixerat sig..