Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
hoppgungan menar jag ju självklart i mitt inlägg.. Inte bra o sitta me önskelista inför dopet samtidigt som man skriver här :)
hoppgungan menar jag ju självklart i mitt inlägg.. Inte bra o sitta me önskelista inför dopet samtidigt som man skriver här :)
Sommaren lider mot sitt slut så vi bestämde att det va dags o testa det där me gunga..
Lagom skeptisk :)
Ang det många skrivit om att deras små står.. Malcolm har stått på benen sen han va typ 3 veckor gammal o bvcsköterskan såg det när han va typ 1 månad o hon sa inget mer än att han säger ifrån när han inte vill mer..
Mammas underbara pojkar <3
Såhääär glad e jag när jag äntligen fått paket för första gången :)
Dopdagen e avklarad för mamma o pappa
Här hitta jag äntligen den utlovade bilden på storebror.. Här e han runt 4-5 månader han oxå..
O snart fyller han 10.. Tiden försvinner iväg alldeles för fort..
Lilleman har även börjat ta lite större krypsteg nu så nu gäller det o hålla ögonen på honom hela hans vakentid.
Sittnissen e i full gång o samla ihop leksaker :) 5 månader igår..
Kryper oxå nu.. Ibland på knä men oftast på fötterna :)
Malcolm har nu börjat med ännu en ny grej.. O låta som en bil/koka kaffe.. Så ni som pratar om mycket dregel.. Vänta bara.. Han producerar tonvis genom o göra så.. O här lyser tänderna med sin frånvaro än.. Trots att jag för en vecka sen hade en spets ute så e dom som bortblåsta nu.. :(