Inlägg från: ewaulrica |Visa alla inlägg
  • ewaulrica

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

MichaelaRehn skrev 2011-02-16 12:11:33 följande:
    Olmis: Grattis till tvillingar! Vad häftigt! Jag tycker att det är tungt och bökigt med en i magen. Glad
    ewaulrica: Jag vill också se den bilden!
    Ska leta fram den... har ju flyttat hyffsat nyligen (ligger nog kvar i nån kartong tror jag, orkar inte lyfta just nu, men gubben får när han kommer hem :)) men tror om jag har tur att den finns i killarnas fotoalbum. Återkommer med den! :)
  • ewaulrica

min mage i v 31.. borta är "musklerna" på sidorna och den har dessutom ökat på höjden sen sist! :)
  • ewaulrica

MariaM78 & YAL: hm....inser ju nu när jag jmf mig MED MIG SJÄLV så har inte så himla mycket hänt sen v 26.. men så länge bm säger att det verkar ok med bebisen där inne (har en aning planande sf-mått) så får man väl nånstans kanske vara "glad" över att man inte går upp för mycket? Obestämd

• ewaulrica

99 kr på Stadium! :P bara att köpa till ett löst skötunderlägg!
  • ewaulrica
    Längtan efter liten skrev 2011-02-17 16:37:35 följande:
    ewaulrica: tycker din mage är alldeles lagom och fin :)
    tack {#emotions_dlg.flower}
  • ewaulrica
    MimmiL skrev 2011-02-17 18:18:35 följande:
    Fina bilder som vanligt härinne Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Ewaulrica; Skönt att se att det är några stycken som köper billiga väskor, jag känner mig så snål som inte är intresserad av att lägga flera hundra på eländet!
    hehe om flera hundra räckte!!? herregud en vanlig väska för typ 800 spänn?! nej tack, jag kan ha min skolryggsäck isf :) (som jag har fått från högskolan tom) haha!!
  • ewaulrica

det är som med våra magar, bröst och förmodligen våra bebisar också: alla kommer de se olika ut! Och tur är väl det!? :) Det finns inte en gravidmage jag INTE tycker är fin, tänk vilken gåva och vilket mirakel en bebismage ändå är?! Hjärta

• ewaulrica

fy 17. Nu blev jag blödig känner jag... tänk när alla förlossningsberättelser och bebisbilder börjar trilla in... :)

• ewaulrica

dessa två väskor finns också på Stadium. (har hört varma rekommendationer om båda två, dock är de lite större än de andra varianten som jag tipsade om först. Den sistnämnda är på rea nu dessutom 99 kr!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.