Inlägg från: ewaulrica |Visa alla inlägg
  • ewaulrica

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Pluppe E skrev 2011-02-09 17:06:43 följande:
    Ewaulrica: Den är ju både grön och röd! Och dessutom har den både bilar och stjärnor. Om jag får en flicka skulle hon kunna ha den bodyn, folkrace intresserad som man är Drömmer & brallorna kan båda ha!
    TACK!!! Jag är så knasig så jag tycker nästan det är coolt att ha åt det här hållet på en tjej också (lite provocerande kanske, jag vet) och eftersom jag arbetar med barn så vill jag gärna tänka på det här med kill- respektive tjejkläder. Klart är att jag aldrig skulle sätta på min pojk en klänning eller något verkligen uttalat "rosa" (iof... man ska aldrig säga aldrig) men det är ju lättare att göra tvärtom, dvs låta en flicka ha nåt som ovan. Med min första dotter så satte jag alltid på henne rosa, rött, rosa, rött med små gulliga blommor och fjärilar. Inte så att jag säger att det är FEL, men jag vill kunna sätta på nåt annat också utan att för den skull behöva få höra att det är "killigt" eller "tjejigt".
  • ewaulrica

Såhär muntrar jag upp min tillvaro! Tungan uteSkrattande MUMS!!!
  • ewaulrica

Cherry: åh, vilken fin mobil! Vart är den köpt, skulle gärna vilja ha en likadan över bebbens säng :)

• ewaulrica

Tack, LIAB och Cherry, för snabba svar! :) Ska köpa en sån trorja! :)

• ewaulrica

Fick världens vackraste bukett med röda rosor idag, hela sex stycken! (jag känner mig RIKTIGT bortskämd på blomfronten nu) Jag frågade om varför sex? Hans svar: en för varje år vi varit tillsammans... och jag som är lite otaktisk svarade att "aha..jag trodde det var nån slags symbolik för nåt annat". "Sex-sex- synonym liksom". hå¨hjaja!!! :D

Bifogar också en bild av det hjärta som jag fick idag, av min 11-årige son. Han har gjort det alldeles på egen hand till sin mamma! <3 kärlek <3 !!!!

• ewaulrica

oj, vad liten den blev! Det står iaf "LOVE"  i det också... :) *plutt*

• ewaulrica
    Shininganne skrev 2011-02-14 22:37:52 följande:
    Du är inte ensam. Min sambo har nog aldrig kommit ihåg alla hjärtans dag tror jag. Trist men jag vet ju hur han e. Han får en ny chans i morgon, min födelsedag
    Grattis på födelsedagen! :) {#emotions_dlg.flower}Skål
  • ewaulrica
    MissLis skrev 2011-02-16 07:55:22 följande:
    Vad häftigt med en tvillingmage!!
    Måste vara en väldigt speciell känsla att bära på två, som dessutom kanske är vakna och lever om samtidigt?  
    Nu är ju inte jag Olmis, men ändå... :)
    tänk, det låg jag och tänkte på inatt, när jag låg vaken av den lill*. Minns inte alls hur det var när jag väntade mina tvillingkillar (sååå himla länge sen är det ju inte ändå) men det jag minns var att det var som att ha "hela magen full av små valpar", typ. Det blir ju trångt snabbt så jag har för mig att de inte rörde sig lika mycket (utstuderat) som en kan göra... måste ju lägga in bilder på min tvillingmage i v 38 också, så ni får se! :) (jag hade dessutom inte "en" mage, utan mer två stycken, en på varje sida liksom, urhäftigt)
  • ewaulrica
    Olmis skrev 2011-02-15 23:55:48 följande:
    Himla pyttesmå magar ni har allihop! Min tvillingmage är gigantisk, fruktansvärt jobbigt. Jag är avundsjuk på er.

V 29+2

Hua, vet hur du har det. :/ Fick tvillingar för 11,5 år sen... det är tungt!!!!!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.