Inlägg från: Pluppe E |Visa alla inlägg
  • Pluppe E

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

MariaM78a skrev 2011-01-18 20:07:03 följande:
    Här är en bild jag älskar, från förra graviditeten. Ska ta magbilder denna gång också, där min dotter får vara med.

Vilken mysig bild! Vill med ta lite proffisonella bilder :)
  • Pluppe E

28+0 Graviditetsvecka 29 :) Nu närmar vi oss tjejer!!
  • Pluppe E
    novamedfamilj skrev 2011-01-22 20:39:11 följande:
    EFTERLYSNING!!!!

Jag ar för mig att det var någon i den här tråden som skulle måla om sitt skötbord sniglar i vitt? Jag har också funderat på att göra det men tänkte att jag kanske kunde få se ditt resultat först? Så om du har lust får du gärna lägga ut en bild när du är klar :)
    Haha, det är jag som har gjort det Skrattande Blev riktigt nöjd med resultatet faktiskt!
    Dock är bilderna i halvkaos, målar om både byrå och korg här hemma med så :P

• Pluppe E
    novamedfamilj skrev 2011-01-23 13:23:36 följande:
    Jaaa hemskt gärna!!! Du får gärna skriva vad du änvände för färg och var du köpte den osv :) typ om man behövde förbehandla eller så ;)
    Jag kan ju svara hur jag gjorde med då :)

Vi använder oss av:
    Beckers Elegant Aqua lackfärgsgrund Vit (målade 2grr)
    Beckers Elegeant Aqua lackfärg Halvblank 40 Vit (1 gång)

Och sedan ordentliga lackpenslar som inte tappar hår ;)
    Jag förbehandlade inget, bara torkade av med våt trasa innan så all damm försvann och sen rev jag bort dem alldeles (underbara) klistermärkerna som satt på insidan med lämplig vikt osv.. Fattar inte varför dem sitter där, blev galen :P
  • Pluppe E
    novamedfamilj skrev 2011-01-23 20:44:33 följande:
    Tack vad snällt! Jag ska försöka orka med lite sånt jag med. Vi flyttar ju till en nyproducerad lgh snart och det skulle vara mycket snyggare om skötbordet ar vitt. Det blev jättefint tycker jag!
    Tack tack :) Syns dåligt på bilderna, blir nog mer markant när man får dit skötdynan och det med.
  • Pluppe E

Trodde aldrig jag skulle lyckas eftersom min navel är så djup men nu är den här... RÖVNAVELN!
  • Pluppe E
    Ida Marie skrev 2011-01-25 10:27:42 följande:
    jag har nog den mest pojkmage som går...men nog döljer sig den liten prinsessa där inne.
    tror inte på det med pojk å tjejmage... tror det är olika från person till person å bebis till bebis :D
    Det gör inte jag heller riktigt :) Många säger att jag har pojkmage eftersom den sticker ut så mycket men när t.ex. mamma var gravid hade hon exakt sådan mage som mig och hon har fött två flickor :) Jag tror det har med kroppsbyggnad och hur bebisen ligger, efter det formar sig magen..
    Men alltid kul med gissningar. Personer i min omgivning tror väl 50/50, en del pojke endel flicka. Ska bli spännande att se!!
  • Pluppe E
    SofieMarcus skrev 2011-01-25 23:04:58 följande:
    magen v28
    har också börjat få den såkallade "rövnaveln" haha

Haha härligt Skrattande Dem är ju verkligen jätte heta!! Haha!
  • Pluppe E
    AnnaOctavia skrev 2011-01-26 13:15:11 följande:

igår kom vagnen hem! =)
    Så fin den var!!!! Skrattande
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.