Inlägg från: Pluppe E |Visa alla inlägg
  • Pluppe E

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

AlbusMinerva skrev 2010-11-01 10:38:36 följande:
    Hmm.. kan det va det som krånglar för mig..
    Jag kan få "muskeldrag" i skinkmusklerna.. (från ländryggen o ner).. Kan knappt gå just då..
    Inget trevligt alls..
    Låter som ischiasproblem.. Så började det för mig sen efter det har det bara vandrat vidare! Ormsalva (muskelliniment) är ett bra tips så länge det inte går längre, (fast om du redan ahr svårt att gå så har det gått rätt långt) då är nog bältet ett bra alternativ tydligen det enda som ska hjälpa mig just nu. Så jag hoppas på det så in i norden :) Ett annat tips är att lägga sig på golvet och ha benen på en sto, får nerven att lugna ner sig lite!
  • Pluppe E
    minya skrev 2010-11-01 11:15:55 följande:
    hehe inge illa menat men, de känns som bilderna börjar ramla rätt långt bak i allt snack  
    Du får lägga in lite bilder så vi kommer på fötterna igen :)
  • Pluppe E
    AlbusMinerva skrev 2010-11-01 19:48:49 följande:
    Mjae, det är inte så att jag har problem att gå hela tiden.. har heller inte ont hela tiden..
    Men det kommer då och då.. och ibland så illa att det gör ont när jag går..
    Men bra att veta vad det troligtvis är o vad jag kan göra
    Okej, vi får hoppas att det blir bättre :)
    Absolut du får skriva till mig igen ifall det är något (men du får nog skriva i min gästbok då, bara bilder här visst) Tyst
  • Pluppe E

Men då slutar vi snacka och lägger in bilder nu då ;) Blir ju bara mer & mer snack tycker jag. Men jag återkommer med bild på onsdag, det är min magdag :D

• Pluppe E
    sofy skrev 2010-11-01 20:45:13 följande:
    Ingen kan förstå FULLT UT om man inte varit där, jag har "bara" haft 6 missfall så jag vet inte hur de känns att ha haft ett barn som dött, därför kan jag inte förstå. Och jag skippar "Stackars dig" för de hjälper inte heller.

Ja, en bildtråd för UL/magbilder för oss som väntar ja :) Precis som du gör nu igen. Om du skriver "Hur är det?" i vanliga tråden kan de ju stanna vid bara det där också precis som de gör här för dig, eller? Eftersom du inte orkar svara på "samma" frågor hela tiden privat så behöver du ju heller inte skriva för mycke om de i andra tråden? Jag må låta hård men jag förstår inte resonemanget..

Ja, din bildtråd är ju för er änglamammor, inte för de gravida..

Du är JÄTTEVÄLKOMMEN att snacka i andra tråden! :) Om allt.

De handlar inte om att inte kommentera bilder, de handlar om att snacka, föra en dialog om ischiasproblem, vanliga "hur mår du?" osv här. de gör vi ju i den andra.. ?
    En sista fråga.. Vilken är tråden som man får diskutera i då? Vad heter den? Något jag har missat tror jag.. :/
  • Pluppe E

Kunde inte hålla mig ;) Börjar mina steg in i V.18 imorgon då är 17 fulla veckor avklarade :)
  • Pluppe E

Har gjort ett lite ihopplock från första bilden till nu :) När man har det framför sig ser man skillnaden!
  • Pluppe E
    MichaelaRehn skrev 2010-11-02 16:40:06 följande:
    Vad fint, Pluppe! Man ser verkligen skillnad! 
    Tack så mycket :) Ja, man gör ju det lättare om man jämför lite.. Tycker dock jag står lite små still nu :P
  • Pluppe E
    Jempa10 skrev 2010-11-04 19:14:24 följande:
    Är jag den enda som inte tänker kolla kön?! Alla verkar vilja veta innan.... känns lite som att tjuvkika på julklappar!! Skrattande
    Vi ska inte heller kolla vad det blir :)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.