Inlägg från: mammaSöt |Visa alla inlägg
  • mammaSöt

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Min mage efter snittet är fruktanssvärd! Hänger ner hud, fett så man inte ens ser troskanten! Avundas alla fina platta magar

• mammaSöt

Vilka fina magar ni har!!!! Safir är 3 veckor och växer fint! över 5 kg nu och över 55 cm. Själv emitt ärr efter ks inte helt 100, vägrar sluta sig på 2 ställen *suck* hatar den där tejpen!

Vi har iallafall beslutat oss för att de kommer bli så att vi försöker skaffa ett syskon om 1-2 år, trots riskerna som är med fler kejsarsnitt för mig. Hoppas vi fortfarande har kontakt då!!!!!! Hur skulle denna graviditet varit utan denna tråd????

TACK till er alla som fick mig att stå ut dessa månader trots illamående, foglossning, alla ultrajud och förlossningsrädsla!!!

• mammaSöt

Tycker ni de fyller en månad efter exakt 4 veckor? eller när de är samma datum fast ny månad? (dvs 28 mars, 28 april)

• mammaSöt
    Emmelinan skrev 2011-07-25 19:34:35 följande:
    Skumt det där.. Jag fick min stol till Louisa av min kollega som är kiropraktor nacke och rygg är ju deras specialitet!
    Ja jag vet inte så mkt om det :) Men vi går till en sjukgymnast då Safirs huvud är "snett" och där får man träningsprogram. I det programmet står det att hon inte får belasta huvudet utan ska ligga på mage eller sitta, de brukade rekomendera sådana stolar, men hon sa att det nyaste var att man gjorde tvärt om - pga hållningen, och att vi absolut inte skulle införskaffa en sådan trots att hon borde sitta så mkt som möjligt.

Men tycker ni det fungerar så är det säkert bra för er :)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.