Inlägg från: mammaSöt |Visa alla inlägg
  • mammaSöt

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Jag har fortfarande int elyckats ta en endaste bild av magen under denna graviditet. Måste ju innan hon kommer.!! me de andra har ja massa bilder

• mammaSöt

de e väll inte högt? 140/85, 140 e ju mkt men 85 e väll bra? mig har de bara varit oroliga för när undertrycket varit över 95

• mammaSöt
    cna skrev 2011-01-10 15:06:47 följande:
    Läste precis om blodtryck. Hos en frisk 20åring är normalt blodtryck 120/70.
    &då är 140/85 ganska högt iallafall för min ålder.
    Jag var oxå 20 när ja hade mitt havandeskapsförgiftning. Hade 110-120/65-70 i början. Men sen beror de väll mkt på hur mkt protein man läcker? Är ju inte bara blodtrycket?
  • mammaSöt
    Emmelinan skrev 2011-01-16 19:07:15 följande:
    LIAB: Vart har ni kopt lakanen? Jag letar efter ett vitt lakan med lite spets sa dar som man kan vika over filten jag virkat... :)

Jattefin korg!! Och jattesot bebis!!!
    De fanns till spjälsäng visserligen, men ändå, på jusk rean igår här i sthlm :) Min kompis köpte
  • mammaSöt

Den var fin den på jysk, ocj kostade bara 100:- så det kanske kan vara värt att köpa 2 :) Hoppas hon kan hitta någon som finns kvar bara. Lycka till.

• mammaSöt

Vi har inte klart me namn. Men nästa vecka e de 3d ultraljud, så när vi får bekräftet tjej (eller kille) då kommer de nog inte dröja länge. Det känns som det är så många "om" just nu.

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.