• cherry

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

åh så fina bilder det poppat upp här, vad härligt att se!! och vad härligt brun du är lilltussan!!!

• cherry

RUL i dag och allt såg prima ut!!! v 19+0 precis som beräknat!!!

Bebisen var svååårfotad dock, bara busade och gömde huvudet. Först ville den bara göra kullerbyttor:

Runt runt, puttade i väg med benen (det är dem man ser på översta bilden, utsträckt ben och fot som puttar i från och huvudet ligger nedåt/upponer redo för kullerbytta ) igen och igen :)

Tillslut låg den tillräckligt stilla så hon kunde mäta det som skulle mätas och fick till en hyffsad profilbild (den ovan här).  Den låg och pillade sig i ögonen med tummarna, hoppas den var försiktigt

Magen i v 19+0 (v 20), fick inte till någon bra bild men den får duga för i dag. Ska ta en utan kläder i morgon!
  • cherry
    AlbusMinerva skrev 2010-11-30 16:44:57 följande:
    Mycket söt bebbe i söt mage på vacker tjej! *avis*
    tack vad gulliga ni är :)
  • cherry

måste bara dela med mig av de söta små babyklädern jag köpt till vår lille! Inte klokt vad smått och sött det är med babykläder!!! 

bk2

bk3

bk4

bk5

• cherry
    Bellsam skrev 2010-12-03 12:21:54 följande:
    Vilka söta! Speciellt bodyn överst med kossan..
    Vart har du handlat?
    De på översta bilden är pyjamasar :) Nästa alla kläderna är köpta på H&M!!
  • cherry
    ana86 skrev 2010-12-03 13:20:58 följande:
    Cherry: Gud vad söta! Just därför önskar jag att man visste vad som gömmer sig i magen...de blir så tråkigt att bara handla massa unisex...fast dom där kläderna kan ju iof en tjej med ha :) Jättefina!
    ja precis, jag försöker hålla mig hyffsat neutral ändå, som du säger kan ju en tjej ha dessa med om det blir så :) de allra mest neutrala plaggen är ju sååå få på barnavdelningarna, och det kan ju vara skönt att ha lite uppladdat hemma, inte det första man orkar göra som nyförlöst att ge sig ut på stan och shoppa kanske..
  • cherry
    Tiiinaa skrev 2010-12-03 14:00:00 följande:
    Gud vad mycket fint du hittat Cherry :) Vi har bara handlat några få plagg än så länge. Men nu när vi vet att det är en kille blir det ju lite lättare tycker jag. I går kom en ÖSK body hem med posten som sambon hade beställt :) Det ska tydligen börjas i tid. Men en fråga: Vad köper du för storlekar? Det är det jag tycker är svårast. Jag har mest köpt i storlek 56, för även om det är en liten bebis kanske den inte alls kan ha storlek 50 från början, då känns det som sånt slöseri att ha köpt en massa kläder i storlek 50.. just nu har jag bara "vågat" köpa en body och ett par velourbyxor från lindex (SUUUPERSÖTA) i storlek 50. Svårt är det! Hur tänker ni?
    Storasyster Olivia var så pyttig när hon föddes och risken finns att även  denna bebis kommer förtidigt så jag bunkrar med 50 och hoppas det inte är för stort!! Vill gärna ha lite kläder som inte är alldeles för stora i början, även om jag får ett fullgånget barn så tror jag 50 i början blir alldeles lagom. sen växer de väl snabbt ur dem så man behöver ju inte köpa en hel garderob kanske, men några plagg som är "lagom" är ju kul. Tycker jag hör så många som inte köpt några plagg i 50 och sen har bebisen kommit och drunknat i 56, de är så mkt mindre än man tror ;)
  • cherry

Häftigt att det skiljer så markant mellan magar, vissa är fort näst intill osynliga och vissa ser höggravida ut :) och ändå är ju bebisarna i stort sett exakt lika stora där inne nu!!!!!!

• cherry

Åh vad mkt fina nya ul och magbilder!!! Grattis till fina bebbar och vackra magar!!!!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.