• cherry

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

oj råkade posta innan jag var klar, det där var v 6 :)

här kommer v 15:

:
  • cherry
    miraclee skrev 2010-11-05 11:22:35 följande:
    Oj, va fin mage!! :) Men va de inte du som inte hade nån alls nyss, eller är ja ute o cyklar då? Ska försöka få in min nyaste.. inte mycke som hänt :( Buu..
    jo det var jag!!! den kom över en natt för nån vecka sen :)
  • cherry
    Jempa10 skrev 2010-11-05 18:06:26 följande:
    Jag håller med, kan man få byta kropp med dig Cherry, jättefin mage!!! Snygg klänning! Skrattande
    haha tack vad rara ni är :) klänningen kommer från Me and I ! :)
  • cherry

Shininggate jag går inte om i v 17 förrän mitten av nästa vecka, du är inte efter alla

• cherry

åh så härliga magar!!! fina ni är tjejer!!!

här kommer en liten påklädd magbild i dag v 17 (16 + 4) med tips på söt och skön (och billig) mammaklänning från H&M mammaavdelning:

• cherry
    danosani skrev 2010-11-13 20:56:13 följande:
    Åhå vad fin(t)! Vad kostade denna godbit? Är den hellång?
    tror den kostade 198 kr och går strax ovanför knät. fin till vardags med tjockare tights och kofta och fin till fest med tunnare strympbyxa. Såå skön och rymlig, sitter fint även på liten och stooor mage (provade med kudde under haha)
  • cherry
    Jempa10 skrev 2010-11-13 21:01:18 följande:
    Vilka underbara bilder du lägger ut!! Värsta proffsfotografen.... och snygg klänning även denna gång!
    Tack och tack
  • cherry
    J o a n n a skrev 2010-11-13 21:26:49 följande:
    Verkligen jättefin! Jag som har vart på mammaavd typ 5 ggr denna månad, hur kan jag ha missat den där?!!
    fanns i svart och i rött tror jag ( nåt till julafton kanske )
  • cherry

Cna jag tycker snarare min mage är mindre denna gång (andra barnet) men det kanske blir en växtspurt snart..

• cherry

Blir alltid alldeles varm och glad av att kika in i den här tråden. Så fina ni är allihopa! Har alldeles glömt fota min senaste veckan, ska försöka komma ihåg i morgon!!

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.