• ASL

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Åh vad härligt det är att kika in här och se alla små sötingar!!

Cherry: Den där tårtan ska jag absolut testa! Ser ju så läcker ut. Har för övrigt fastnat på din blogg. Underbar

.?:*¨¨*:?.♥ Emmie 080606 & Cliff 110412 ♥.?:*¨¨*:?.
  • ASL

Min "gubbe" i väntan på färjan till Käringön. 3,5 månader nu

(Kikar in på massa sötisar emellanåt men har inte hunnit kommentera på evigheter känns det som. Och nu somnade plutten precis så nu tänker jag sova... God natt på er alla!)
  • ASL
    J o a n n a skrev 2011-08-01 22:55:26 följande:
    Fiiin Solig
    Tack {#emotions_dlg.flower} och DETSAMMA!! Underbara ögon han har Milo Jag tippar på förtjust, vad gäller Sanna Nielsen alltså
  • ASL

Min tröttfis som somnade sittande i mitt knä vid matbordet:

Är det så de visar att de inte orkar mer?
  • ASL
    Tiiinaa skrev 2011-08-10 12:07:22 följande:
    Så söt! Ser ut som han har lite skrattgropar på kinderna! Julian har också lite så här difusa skrattgropar, inte några tydliga, men lite gropigt blir det allt när han ler :) Riktigt söt är han din lilla Leonel i alla fall? Får jag fråga vad namnet kommer ifrån? Min kille ville lite att vi skulle döpa Julian till Lionel i andranamn efter fotbollsspelaren men det satte jag stopp för för jag tyckte det kändes konstigt att döpa honom efter en fotbollsspelare...men annars är de ju ett fint namn.
    Hihi, min kompis söner är båda döpta efter fotbollsspelare. Den första heter "Kaka" ( i andranamn dock) och den andra heter "Lionel". Men så är de båda föräldrarna MYCKET fotbollsintresserade
  • ASL

Sagostund. Underbara ungar HjärtaHjärta
  • ASL

Så många sötnosar!! Älskar att kika in här och bli helt glad av massa bebisbilder.

Slang0rd: Mittebilden är alldeles underbar!!

• ASL
    SmUrFtUsS skrev 2011-08-14 23:46:25 följande:
    YAL: Texx fick 30 mars enligt tidigare inlägg Men hjälp vad stor han ser ut!!!
    Jag tycker inte han ser såååå stor ut. Han har lite "vuxen" frisyr bara SÖT!
  • ASL

Dagens bild på en allvarlig Cliff-biff:

• ASL
    {#emotions_dlg.flower} Tack så mycket allihop!

Det är ev ett bidrag till min blivande fotovägg i trappan, eller köket eller sovrummet, eller barnrummet eller hallen...hm, kommer bli många fotoväggar när jag är klar
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.